Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Oehlala schreef:nee, geen huiskamertopic. Er zijn meerdere mensen die hier reageren en vragen stellen. Daar is dit topic ook voor bedoelt.
Ik heb zelf geen ervaring met Investment, waarom heb je voor deze hengst gekozen?
MizzMontana schreef:Hier ook geen ervaring met investment en ook nog geen nakomelingen van gezien.
Hoe is jullie Emerald geworden en waarom had je hem gekozen?
gomir schreef:Mooi veulen en hele mooie kleur 996981!
Investment klinkt heel goed zo, heb hem ook wel een keer heel fijn zien springen onder de man. Zit van der Schans daar niet op?
Revali: ik zat voor deze week echt aan de woensdagmiddag vast, Ruinen zat vol in de middag, Exloo hele week vol, Dalerveen woensdagmiddag al vol en toen konden we gelukkig nog in Wapserveen terecht. Dat is ook nog dichterbij dan ik dacht ook
Tolbert nu niet geprobeerd, want daar zijn we vorig weekend net geweest.
Marijke: VDL/Tineke is voor jullie natuurlijk ook super dichtbij
Zal sinterklaasweekend even onthouden. Maar fysio komt aanstaande vrijdag dus dat hangt er even vanaf hoe lang ze daarna rust moeten
Charisma schreef:Hier een emerald van dit jaar uit een grootramige canabismerrie. Heel stoer dier, beetje klassiek misschien. Emerald is idd commercieel en meestal springen ze ook meer dan goed!
Julia schreef:Knappe veulens komen er weer voorbij! Dipsaus blijft mooi! Denk dat het echt een ontzettend leuk paard gaat worden!
En hele knappe Emerald! Mooi front en prachtig kleurtje!
Waren de merries die met Emerald geïnsemineerd zijn in één keer drachtig? Hier helaas geen enkele keer gepakt en voor een andere hengst gekozen.
Jullie nog ideeën voor een Campbell VDL x Corland x Voltaire merrie? Loopt zelf 1.30/1.35. Veel bloed en ontzettend heet onder het zadel. Geen amateurpaard. Verder aan de kleine kant. Zoeken een hengst met een wat kalmer karakter/goede rijdbaarheid en het liefst ook eentje die bekend staat dat hij maat kan toevoegen.
Ik zag iemand Defender VDS Z aanhalen. Die heb ik al wat langer op het oog. Lijkt mij echt een ontzettend fijn dier!
Revali schreef:Moet emerald ook een merrie hebben met lengte?
We hebben nu een I'm special staan met iets klassieke kont erin.
Gomir: oh wat een drukte. Iedereen wil oefenen
Wapse is ook heel mooi
Julia: defender is zangersheide gekeurd en gaat als het goed is van het voorjaar voor kwpn
[ [url=m/QS22yh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ben heel benieuwd. Had denk ik goed op onze merrie gepast. Maar we hebben voor zijn bewezen papa gekozen.
Julia schreef:Knappe veulens komen er weer voorbij! Dipsaus blijft mooi! Denk dat het echt een ontzettend leuk paard gaat worden!
En hele knappe Emerald! Mooi front en prachtig kleurtje!
Waren de merries die met Emerald geïnsemineerd zijn in één keer drachtig? Hier helaas geen enkele keer gepakt en voor een andere hengst gekozen.
Jullie nog ideeën voor een Campbell VDL x Corland x Voltaire merrie? Loopt zelf 1.30/1.35. Veel bloed en ontzettend heet onder het zadel. Geen amateurpaard. Verder aan de kleine kant. Zoeken een hengst met een wat kalmer karakter/goede rijdbaarheid en het liefst ook eentje die bekend staat dat hij maat kan toevoegen.
Ik zag iemand Defender VDS Z aanhalen. Die heb ik al wat langer op het oog. Lijkt mij echt een ontzettend fijn dier!
besita schreef:Revali schreef:Moet emerald ook een merrie hebben met lengte?
We hebben nu een I'm special staan met iets klassieke kont erin.
Gomir: oh wat een drukte. Iedereen wil oefenen
Wapse is ook heel mooi
Julia: defender is zangersheide gekeurd en gaat als het goed is van het voorjaar voor kwpn
[ [url=m/QS22yh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ben heel benieuwd. Had denk ik goed op onze merrie gepast. Maar we hebben voor zijn bewezen papa gekozen.
Bij ons heeft ie op beide geen lengte bijgegeven maar dat was ook niet de bedoeling
Maar ben op en top fan van Emerald ..als je bewezen zoekt en van kwaliteit houd dan Emerald overwegen -behalve dat ie nu wel een stuk duurder is geworden