de santano terug in de veiling? 2e kans op meer geld of wat? Voor hoeveel was die afgeslagen?Moet je je niet bekend maken als je mee wilt bieden dan?
Liezel1 schreef:haike, die van jou komt terug op het einde.Werd idd al gebeld, ben benieuwd hoe dan gaat lopen
Dan baal je ook, als je hengst zich verwond in de stal in DB. Vraag me af in hoeverre dat invloed gaat hebben.Wordt niet echt hard op geboden....
vonneke schreef:via welke site kijken jullie? via kwpn is er nit op te komenik ben er wel bij kwpn opje kan kijken op http://www.horseview.tv
nou jongens ik houd t voor gezien zit nu al 5 uur naar m'n computerschermpje te turen, moet maar eens wat gaan doen! Veel plezier nog!
vonneke schreef:via welke site kijken jullie? via kwpn is er nit op te komenis nu weer plekje vrij ik sluit af op de kwpn site
haike schreef:was afgeslagen op 17000Dus nu hopen dat degene die daar net het een-na-laatste bod op gedaan had er nog zit en nog niks anders gekocht heeft?Hoe kan een bieder nu kwijt zijn eigenlijk, gaan ze daar niet meteen naar toe dan?
hahahahahah hahahahahah grapjas een baco tjewij hebben ook een bacardi op stal die we altijd baco noemen
dat dacht ik dus ook magic...:S zoveel verstand heb ik niet van springen maar dat zie ik nog wel haha