Ha altijd lekker even ontspannen nog dit topic voor laatste ronde
Rauka, fijn dat je aan de goede kant van Spanje zit. En met alle droogte tegenwoordig is een ant deel van Spanje niet verkeerd
Ja is echt schattig, al die verschillende paardentietjes. Sommige harig, verschillende kleurtjes en vormen
Lyona: wonderlijk dat er na een jaar evengoed nog wat verschil in zit dan. Ben benieuwd of dat later ook bijtrekt. Hoe sie je mentaal het verschil? Wel fijn dat ze het heeft gered met 314 dagen
Retlaw, spannend, bijna!! En veilig idee dat ze er dan klaar voor is. Sterkte met de zucht helaas. Heeft ze al flink uier?
Cioccolato: dat klinkt wel heel handig zo haha. Ik wilde het al met zo een plastic zak knijper proberen
Ik bedoelde eigenlijk touwtje voor om de beentjes eventueel, in geval van doemscenario. Gevlochten steotouw is een goede tip
Absque dubio: is ook lastig, maar je hebt nu toch gereageerd
hoeft ook niet op iedereen persoonlijk. Hoe ver is jouw paardje nu?
Kabayo: haha jij bent gewoon echt super getraind in het antwoorden
en idd, heb je eenmaal een manier, gaat het best makkelijk. Al wist ook mijn telefoon wel eens alles wat ik getypt heb
Dat is ook wat dat Zilver lage PH had en er kwam niks..wat zal je in spanning hebben gezeten. Raar paard
wat was bij haar toen het signaal dat het ging beginnen? Begrijpelijk dat je geen gekke dingen gaat doen met je dikke buik. Ah ja, met de hand kan ook natuurlijk. Heb weer raarste scenario in mn hoofd haha
Hopelijk houdt Minthe het nog even binnen. Velvet heeft ook dagen dat het groter is dan anders. Misschien remt het weer even, dat uier..
Geen echte ervaring met paarden geboortes helaas. Je zegt 317 dagen vorige keer en nu denk ik: help. Had je merrie toen ook al echt flink uier etc? Wist je dat het al ging komen?
Myrthe: heerlijk nog maar 2 weken! Kan jij al melk testen lees ik nu?hoe fijn dat je haar al zo goed kent met signalen
Vraagje, voortkomend uit Kabayos vraag:
Zou een ontwikkelende uier rond de 300 dagen resulteren in een vroeger veulen dan wanneer een merrie pas met bijv 320 begint te ontwikkelen?
Ik zie soms fotos van uiers met 325 dagen en dan is er nog weinig te zien nl