Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LaDonna75 schreef:Quir schreef:Ahh ik heb je denk ik gemist vrijdag? Maar was best een hectische dag.![]()
In welke categorie vond je die van mij?
Gave pony Marjolein!
Ah jammer ja, ik had je best even willen spreken. Maar inderdaad een drukke dag voor je.
Die van jou is mooi en correct gebouwd. Als hij er toch uit gaat, is dat denk ik vanwege te weinig Welsh-opdruk.
Annash heb ik wel even gesproken.
Mooie B Marjolein! Hoe is het met DJ? Hij viel naar zag ik.
Annash schreef:mooney schreef:Volgens mij heb ik Annash gezien op de tribune, maar aangezien het best vol was overal stonden we een beetje vast op onze plek.
Oh wat jammer! Had je graag even gesproken.
Ik was met Quir, Nicole en... Nu vergeet ik een voornaam...Marjolein even gesproken, LaDonna even gesproken, en... Oh mensen, ik weet jullie Boktnamen niet meer, haha. Maar de meesten maar kort behalve het clubje waar ik mee was.
Zondag ga ik naar Wickrath en dan de donderdag erop naar het NRPS.
Quir schreef:Annash schreef:Ik was met Quir, Nicole en... Nu vergeet ik een voornaam...Marjolein even gesproken, LaDonna even gesproken, en... Oh mensen, ik weet jullie Boktnamen niet meer, haha. Maar de meesten maar kort behalve het clubje waar ik mee was.
Zondag ga ik naar Wickrath en dan de donderdag erop naar het NRPS.
Salatiga! Toch?
Zondag op naar Wickrath!
lideli schreef:Mag ik me ook melden? Sinds een paar weken ben ik de eigenaresse van deze knappe Welsh sectie D merrie![]()
[ [url=m/qdNL5f.jpg]Afbeelding[/url] ]
Goeie stand foto’s moet ik nog een keer maken. Ze is bijna 6 jaar oud. Bedoeling is om haar dit jaar te laten dekken en dan hopelijk volgend jaar een veulentjeIk ben vrijdag naar de HK geweest, helaas maar 3 sectie D’s aanwezig en maar eentje goedgekeurd. En die is ook nog verwant aan haar
![]()
Hengstenkeuze ben ik dus nog niet uit
Isa_Sofie schreef:Ik kom hier ook gezellig mee praten! Afgelopen woensdag is “mijn” eerste veulen geboren, Cupido! Een prachtig valk hengstveulen van Gold Garant uit mijn kroon sport New Forest merrie Misty. Haar heb ik inmiddels bijna 4 jaar geleden gekocht, groen en groen bij elkaar. Maar inmiddels loopt ze succesvol Z tussen de paarden, en zijn wij nog lang niet op onze top. Komende jaren ga ik mij met haar richten op de sport (in ieder geval de dressuur, maar ze kan ook heel leuk springen..), daarna wil ik meer met haar gaan fokken. Ontzettend leuk en ik denk dat ze met haar fijne karakter en goede/functionele beweging en bouw ook echt fijne (kinder)sportpony’s kan gaan brengen.
Ik ben wel heel benieuwd naar jullie mening: ik kan dit veulen zowel NFX als NRPS registeren. Wat zouden jullie doen? Ik denk dat mijn voorkeur uitgaat naar het NRPS, maar ben er nog niet helemaal over uit.. Of zie ik nog een interessant stamboek over het hoofd?
kyrkelover schreef:Ik ben er helaas donderdag niet bij.
Met Dream is alles in orde, maar na overleg met het nrps besloten hem terug te trekken. '
Hoe goed of slecht hij ook was ze zouden hem sowieso niet genomen hebben omdat ze daarvoor minstens 3 generaties moederlijn willen. Daar ik geen afstammingen kan toveren besloten hem niet mee te nemen en geen onnodige kosten te maken. Ze hoopte wel dat ik met dit lijntje door bleef fokken oa vanwege de vele internationele endurance paarden uit de moederlijn langs vaders kant. Dit betekent helaas wel dat ik mij ook uit ga schrijven bij het nrps, want er lid blijven heeft voor mij geen enkele meerwaarde meer.
Voor degene die er donderdag pony's hebben, heeeel veel succes!
Annash schreef:Voor al onze ponyliefhebbers... show in Wickrath is live.![]()
https://www.clipmyhorse.tv/nl_NL/live/1 ... -stallions