MizzMontana schreef:Lante, zo van het filmpje een aansprekende hengst, knappe veulens ook. Kreeg ook hele goede cijfers op de test.
Maar wat is de reden dat ze niet verder met hem gaan als springpaard? Heeft Isabel hem gezien en vond ze hem zo goed bewegen dat ze hem meteen kocht? Of ontbreekt het misschien aan instelling in de ring? Aanname van mijn kant hè, maar ik zou hem zeker niet klakkeloos gebruiken en eerst proberen om navraag te doen bij mensen die dat paard beter kennen.
Ik heb geen idee waarom hij naar Wertheim gaat. Is inderdaad een goeie om uit te zoeken dan, mocht iemand hem willen gebruiken.
Mijn Goodtimes merrie heeft vandaag voor het eerst een paar keer een parcours gesprongen op vreemd terrein met hekjes en boompjes en reclame. Keek nergens naar en sprong twee keer foutloos rond. Super paard en blij met de springamazone die ik vond via een tip van Gomir.
Mooi dat de Impresive nazaten positief lijken. Voor mij ook fijn dat wat ‘meer paard’ zijn ten opzichte van de merrie. Mijn merrie is namelijk wel wat een damespaard, dus ik hoop van Impresive ook echt op iets meer massa, maat en/of bot. De scherpte zit ik niet zo over in; zelden zo’n betrouwbaar paard gezien deze merrie.