Kletstopic veulens 2022!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

koend

Re: Kletstopic veulens 2022!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-25 19:07

Proficiat, Liberia.

Hij gooit wel spectaculair hoog op, op die ene foto. Goed dat je het geheel "braaf" vindt. Ik veronderstel dat jij bij zo een hobbel niet van je melk bent en heel gewoon verder rijdt, zonder extreem te reageren?

Libera

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-25 20:43

Ik was er niet zo van onder de indruk en ben inderdaad gewoon rustig verder gereden… er was bij de hoek waar we moesten aanspringen een beetje spanning door een water truck die daar net langs reed dus toen ik de hulp gaf kwam de spanning er even uit. Kan gebeuren toch :)
Doet ‘ie normaal niet maar ja met jonge paarden kan het altijd een keertje gebeuren
We hadden een 2 voor de galop overgang en een 3 voor de volte in galop :') maar toch nog 64% gescoord dus was heel blij met het eindresultaat <3
Volgende maand mag ‘ie nog een keertje mee en als we dan onze laatste selectie score halen mag hij in Oktober mee naar de regionale kampioenschappen viirdat ‘ie de winter lekker vrij krijgt

juniper

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 05:23

Tadaaaaw

wortel115

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 06:11

Goed gedaan Libera

Juniper dat ziet er braaf uit.

Ik heb net voor Atari een singel besteld. Hij deelt nu die met zn moeder maar mocht ik straks een keer samen met iemand wil rijden of als ml helpt ze klaar zetten is het wel makkelijk als ze er allebei een hebben.
Atari heeft nu wel definitief de komende maand vrij. Ik ben al bijna 2 maanden niet goed en heb nu voor de tweede keer een antibiotica kuur met 3 verschillende voor 10 dagen. Dus nu eerst dat maar oplossen. Ik ben vanmorgen wel even naar ze toe gelopen en Atari en Jazz zijn even geborsteld.

boedjang

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 06:55

Aah fijn tulip dat ziet er ontspannen uit
En wortel wat vervelend voor je

Anike

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:13

juniper schreef:
Tadaaaaw
[ Video ]

Wat goed!!!

wortel115 schreef:
Goed gedaan Libera

Juniper dat ziet er braaf uit.

Ik heb net voor Atari een singel besteld. Hij deelt nu die met zn moeder maar mocht ik straks een keer samen met iemand wil rijden of als ml helpt ze klaar zetten is het wel makkelijk als ze er allebei een hebben.
Atari heeft nu wel definitief de komende maand vrij. Ik ben al bijna 2 maanden niet goed en heb nu voor de tweede keer een antibiotica kuur met 3 verschillende voor 10 dagen. Dus nu eerst dat maar oplossen. Ik ben vanmorgen wel even naar ze toe gelopen en Atari en Jazz zijn even geborsteld.

2singels is idd wel handiger! Haha.
Wat vervelend met de antibiotica zeg!

Hier ook rustig aan. Sws de zomervakantie heeft ze vrij, ik zit met een van de 2 kids die extra aandacht vergt en wil hem niet continue onderbrengen elders omdat ik naar stal wil.
Ze is jong, doet t goed, dus na de zomervakantie gaan we wel weer verder!

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 15:23

Juniper wat goed zeg! Was ze braaf?

Anike goed besluit :j Is vaak wel even goed voor het koppie, even vrij

Wortel beterschap! Klinkt vervelend. Oppakken kan straks wel weer, eerst zelf maar even beter worden

Libera wat goed zeg al op wedstrijd! Ziet er netjes uit. Die bokkensprong :+ Goede planning. Ook lekker straks vrij :j
Dankjewel nog! Ik ben ook erg benieuwd naar haar veulen. Mooie foto’s !

Butengeweun mooie foto’s zeg! En fijn beide kloppende hartjes :)

Gitana Roos is en blijft knap. Ze heeft zo’n knap koppie <3 Afsponsen komt vanzelf wel, dat is ook gek :P

Minthe staat op een wat lager pitje. Heb even 3 weken wat vaker gereden maar doet het zo braaf. Ik wil binnenkort even een keer naar het bos. En dan weet ik nog niet of ze nu al vakantie krijgt of in de herfst. Ik wil eigenlijk ook 1 a 2 keer in de B starten. Ik zie het wel. Ze is drachtig dus sowieso straks verplicht rust.
Nu loopt ze 2x in de week (of minder)
Afbeelding

juniper

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 21:56

Bedankt allemaal! Ja ze was zeker braaf, maar ze was die ochtend ook al gereden :P Helaas ben ik niet super tevreden met haar vooruitgang. Ze is er nu zeven weken en heeft vorige week pas voor het eerst onder het zadel gedraafd. Volgende week komt ze weer terug en dan pak ik haar zelf verder op.