Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LaDonna75 schreef:Ik ook![]()
Ik vond het wel weer een feestje. Mijn verslagje van de vrijdag: weinig echt goede partbreds (maar ze waren er zeker!), veel goede NWR's. Vrijwel geen palomino's en valkjes, maar des te meer zwarte pony's. Mooie rastypische hengsten met goede bewegingen gezien, maar ook hengsten waarvan ik me dan oprecht afvraag waarom die in vredesnaam voor de keuring verschijnen, omdat ze gewoonweg echt niet correct gebouwd zijn of in fundament echt niet goed zijn. Het is niet bepaald goedkoop om een hengst op de CHK te brengen, dan kun je thuis toch bedenken dat een niet-correcte hengst niet door de 1e bezichtiging komt? Of heb ik nu een te hoge pet op van de jury en de eigenaren?
Zaterdag heb ik deels gevolgd via de livestream. De hengst waar mijn merrie drachtig van is, deed het ook weer goedreservekampioen van de partbreds, super dus
Quir schreef:Ahh ik heb je denk ik gemist vrijdag? Maar was best een hectische dag.![]()
In welke categorie vond je die van mij?
Gave pony Marjolein!
mooney schreef:Volgens mij heb ik Annash gezien op de tribune, maar aangezien het best vol was overal stonden we een beetje vast op onze plek.