Sluit me aan bij Cioccolato, wb groottes: scheelt net wat voor warmbloeden zijn bekeken
over het algemeen toch wel flinke paarden vergeleken met een van 1.55. net als 1 van 1.55 zal verschillen van 1.35 lijkt me. ach, en dan nog zijn het gemiddelden. Ongeacht nu de oorzaak kunnen babies, wat voor dier ook, kleiner uitpakken dan gemiddeld maar het evengoed goed gaan doen en bijgroeien na geboorte. Denk ook maar aan 2ling e.d, maar wij hebben ook wel eens een erg klein lam zomaar. Als het maar af is. Als veulen nu goed levendig is en je doet wat je kan met je DA is dat het en fingers crossed
Ze is idd lekker rond haha!
Makani ziet er tevreden uit, maar die mag dan ook nog even
Janinevv: Gezellig! Hoe lang moet ze nog?
Ik zit op dag 312 geloof ik. Maar er zijn er meer op, verder en rond dit aantal
Nieky: heerlijk! 300 grens is wel echt een mijlpaal
ze doet het nog rustig aan met uiertje
Nog vraagje over wanneer je gaat kijken of er wat melk inzit: strip je dan heel voorzichtig? Of knijp je beetje? Geen idee of dan de tepels ook al gevuld moeten zijn of ook al als ze nog plat zijn? Haha ik melk de schapen soms en onze koe maar geen idee bij mijn merrie eigenlijk, alles is zoveel gevoeliger met haar, en wil zeker niet te vroeg ermee starten
is toch mijn meisje
Rauka: is zo lekker idd, gewoon vrijblijvend meelezen en schrijven. Voor mij een soort voorpret op de grote dag
Ellinora: Hopelijk weer de goede kant op vanaf nu. Beter weer, langzaam aan, en met veulen op komst heel wat afwisseling
is ook lastig bijhouden als je niet elke dag even leest, maar niks moet en alleen als je zin heb
Leuk, Ellie en Pepper in de sneeuw. Met nog 8 weken te gaan: bedoel je tot de 320 dagen? Of de 335?
Velvet begon zo een week of 5 voor de 320 dagen met beetje klier ontwikkeling. Daarna stil gestaan. Maarrr moet niet te hard gaan zo vroeg idd
Spannend, in april een hengst erbij. Weer door voor '27
?Velvets uier groeit best wel nu. Buik is flink maar op de foto valt het mee. Ze staat een beetje raar in een bocht haha

Mijn camera lag eruit vannacht. Grmbl...moet niet vaker gebeuren. Oorzaak gevonden gelukkig

Vervelend van de camera, wat was het euvel? Uier gaat snel nu!
Doe maar rustig aan en geen verplichtingen naar ons hoor! Je dames zijn lekker rond. Heb je een uierfoto van Ellie? Welke hengst komt er bij je?
Mooie oplossing even een eigen weitje

)

moeten er dit jaar sowieso 3 weg ivm uierontsteking. Van 2 vind ik dat wel erg jammer want die zijn ontzettend leuk.