Kletstopic 2024 veulens

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Flubberboot

Re: Kletstopic 2024 veulens

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:44

Hier ook alles een grote natte bende... Meneer is verder wel goed aan het doorkleuren! Bovenlijn is soms voller, soms toch nog iets schraler.

Afbeelding
Foto van gisteren,

Afbeelding
Foto van een maandje geleden.

Zo leuk om te zien <3

Oh jeetje Muronia! Dat is wel veel water zeg! Hopelijk trekt het bij jullie snel weg?

Super leuk Anso! Klinkt als een mooie ervaring voor de dames!

lonniejj

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:09

Wat vervelend dat Syl zo slecht eet. Heeft ze geen koorts ofzoiets verder?

Flubberboot, ohh dat snoetje! <3 hij staat wel iets schraal lijkt het? Of vertekent de foto een beetje?

Gefeliciteerd Anso! *\o/*

Y’ur had ik gehoopt dit jaar zonder deken te kunnen houden. Maar helaas stond hij van de week echt heel koud en met opgetrokken buik. Was echt duidelijk niet happy. Dus toch maar de deken bij hem erop nu. De waterkou is teveel voor t prinsje. We kijken per dag even wat haalbaar is en anders krijgt hij gewoon lekker ook deze winter een deken op. Kou hebben vind ik echt niet nodig voor hem.

Oohh ja waterpret!! Hier werd het door Y’ur ook wel gewaardeerd :') :Y) is er tenminste iemand nog blij mee -O-

En gauw even de deken eraf voor hij er weer helemaal in zou duiken :')

Lekker dier <3
Afbeelding

Moeder en zoon

Afbeelding

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:01

Y'ur houdt gewoon van modderbaden. Is goed voor de huid :+

Hij staat idd wat schraal flubberboot, jammer dat het overal zo nat is.

Ben ik toch gezegend met mijn weide. Alleen aan de ingang van de stal is er wat modder, maar niet zo diepe modder.

AnsoDM

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:13

Muronia: ja tuurlijk ik ben mega blij! Had alleen niet verwacht zoveel. Ik denk dat ik Nova toch beetje onderschat heb. :+

Bij Nova ook heel nat maar niet zoo nat als bij de meeste hier. Deze zomer hebben ze daar platen gelegd tegen de modder en het help zeker heel goed!!!

Flubber: ja zeker! Nova heeft haar voorbeeldig gedraag om te wachten tot Kita op de camion stond wat daar hadden we even geduld voor nodig. En ook in de ring als we even moesten wachten was ze ook echt braaf. Geen enkele keer de lucht in gegaan. Dus super trots op haar.

Lonniejj: y’ur is toch zo’n zalig ventje!

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:32

Ja hij heeft zo een lief hoofdje <3 Kleine stalker is het ook, overal waar ik ga, gaat hij heen.
Klopt dat hij schraal staat! Hij staat op onbeperkt hooi en krijgt elke dag een schep PodoGrow! Denk dat het ook net de hoek is?
Dit was 15 oktober:
Afbeelding

Knappe Y'ur!! En ooh die foto met zijn moeder <3