Gefeliciteerd Sophie, super dat haar mok weg is. En lekker door de gang stappen
Kim mooie boef, wel mijn type paard doe wat goed voelt weet niet hoeveel de hk kost bij de haflingers je kan altijd eens vragen.
Hier nu vooral bezig met klaar krijgen voor de keuring dus veel oefenen met goed lopen aan de hand en staan. Vanavond even een matras en parasol in de wei gegooid je weet nooit wat je tegen kan komen op een keuring.
De tinker parasol gezellig maar dat matras nooit van mijn leven. Welsh parasol eet mij op en matras leuk object om mee te spelen. Die draafde er ook gewoon hup aan een touwtje overheen. We weten dus weer wat te oefenen
Cartier is gister naar de tandarts geweest, en zijn wat doppen afgehaald. Ook 1 die ze liever liet zitten, maar door de viezigheid aan pus eronder toch eruit gehaald ahha
Afgelopen weekend zijn we een weekendje ‘instructie weekend’ geweest. Naja, oorspronkelijk zou t zaterdag avond 1x rijden, zondag ochtend een keer en de middag nog eens. Maar dat is natuurlijk te veel voor Cartier. Dus wij hebben zaterdag avond en zondag middag gedaan. Gewoon een minuut of 20. Zondag middag een lesje met balkjes lopen. Dat vond ze erg leuk! Ze was zo braaf, en iedereen op de manege vond haar leuk haha!!
Deze zijn nog uit de serie van laatst
Gitana
Geplaatst: 12-06-25 17:36
lekker bezig! wat heb jij daar voor mooi zadeldek onder liggen? hier nog geen doppen gevonden. Roos zal wel weer eens naar de tandarts moeten, maar geen haken en ze wordt nog niet bereden, dus nog niet zoveel haast (vorig jaar wel geweest)
wat een leuk idee dat matras butengeweun. vernieuwend, uitdagend én veilig
gefeliciteerd nog met Sophie!
Hier Roos een aantal keren gelongeerd met de barebackpad. Ze deed er niet anders om, maar ik merkte wel dat ze er sneller mentaal klaar mee was. We hebben t eerst bij korte sessies gehouden
Casarell gefeliciteerd met Sophie en fijn dat de mok weg is! Leuk filmpje ook, mak dier
Butengeweun wat leuk! En braaf. Minthe zou er nooit van haar leven over heen gaan
Anike wauw wat is Cartier toch gaaf. Lekker van genieten. Leuk dat jullie al lessen. Daar vind ik het nu nog iets te vroeg voor. Wat kwam er uit de reading?
Gitana lekker door gaan, ze zijn mentaal snel moe. Goed dat je er naar luisterd
Sanet ja de prijzen bij de Friezen zijn geen lachertje. Reden dat ik het niet eens probeer. Ze keuren uit die 300 jonge hengsten nooit meer dan 10 goed
Kim1990 klinkt wel als een eerlijke keuze. Ik vind hem wel een plaatje hoor En ook al lekker met hem bezig!
Libera wat goed zeg! Geen foto’s gemaakt?
Minthe gaat goed. Afgelopen weken even iets doorgepakt met rijden. 3x per week even kort wat doen. Al is het een rondje stappen om de stal. Maar ook in de bak. De bak is spannend en eng. Ik kan ongeveer in de helft rijden haha. De andere helft is eng. Maar we gaan al goed rond en ook al in draf. Gister voor het eerst gedurfd om te galopperen. Zo braaf! Dankje Gitana voor de foto’s!
Thanks, dekje is van ps of sweden, geleend van de fotograaf!
Ik les ook nog niet echt hoor, dit was dan 2 keer in dit weekend. Maar ook meer basis dingen. Halthouden en wachten op je met ontspanning, en gewoon ons normale rondje hobbelen haha.
Nee, pus was inderdaad niet lekker. Vandaar dat ze het er wel uit gehaald heeft!
Atari en zn moeder Jazz hebben deze week weer vrij gehad. Hopelijk kan ik snel weer meer met ze doen.
Gitana
Geplaatst: Vandaag, 09:29
Graag gedaan Kabayo, Minthe doet het echt superknap!! daar mag je trots op zijn
Dat zijn mooie foto's butengeweun!
Ziet er heerlijk uit Anike heel knap!
Roos wordt nu regelmatig gelongeerd met bit en iets op de rug. Ze is echt ontzettend snel afgeleid, denk dat dat gewoon haar karakter en onvolwassenheid is Ondanks dat vind ze het werk wel heel leuk. Wanneer ik mijn andere paard éérst wil pakken en een hoofdstel of een dekje in mn handen heb, bied zij zich al aan van NEEM MIJ MEE. Dat is wel heel fijn. Haar moeder is ook zo ontzettend werkwillig.
Ze is ook voor het eerst afgesponst. Dat was wel echt even een overload in haar brain, ondanks dat het gewoon met een natte opgerolde handdoek gedaan werd, maar ze bleef wel staan.