fokfanaat schreef:1.77m
Oh dat is groot inderdaad. Zou je niet zeggen.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
gewoonmarie schreef:Allemaal de beste wensen ook van mij.
Mag ik jullie advies vragen. Mijn merrie. Aes geregistreerd. Flinn x lord Loxley. Is drachtig van white dream van Annet Mulder.
Nou lijkt het mij voor de predicaten van het veulen mischien het beste om hem bij het nrps in te schrijven. Of gaat het niks uitmaken voor de toekomst kwpn of nrps.
Kwpn ben ik al lid van. Nrps niet.
Rex_Rolfo schreef:Wij gaan ook op vrijdag naar Den Bosch. Misschien moeten we een ruimte regelen dat misterA een Bokt Masterclass kan geven. Ik geef me alvast op
TICKELS schreef:Rex_Rolfo schreef:Wij gaan ook op vrijdag naar Den Bosch. Misschien moeten we een ruimte regelen dat misterA een Bokt Masterclass kan geven. Ik geef me alvast op
Ik lees af en toe hier mee, maar is het niet een leuk idee om een Stoeterij Sollenburg bezoek te doen, zodra alle veulens geboren zijn? Ik kan MisterA/Adri helpen met de organisatie.
Ik zal het eens met hem overleggen![]()
Voor de hengstenkeuring Den Bosch, ben ik vrijdag en zaterdag present
Hindo2 schreef:[ [url=m/xuD4rg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Prestwick v. Fontaine vandaag met n mooie cijferlijst geslaagd voor het verrichtingsonderzoek NRPS!
#trotsefokker