Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mavantos schreef:Hij is ook onwijs vriendelijk, maar wel stoer om te zien. Heeft echt een mega dikke hengstennek![]()
Ben heel benieuwd hoe het fokken gaat. Als er weinig gefokt wordt zijn ze straks wel weer duur.
Voor mij maakt het niet starten niet heel veel uit. Trainen thuis door en mag vrij promoveren tot en met het ZZL. Snap wel dat het dan extra zuur voor jou is Nessie, want dan wil je wel graag verder om je punten te halen.
Umeo schreef:Ik ook maar ze vraagt een mening dus dan mag ik deze toch geven?
Sta zeker open voor onderbouwde feedback, leer ik nog iets bij
misterA schreef:Umeo schreef:Ik ook maar ze vraagt een mening dus dan mag ik deze toch geven?
Sta zeker open voor onderbouwde feedback, leer ik nog iets bij
Ik kom misschien wat nukkig over maar ik probeer het uit te leggen.
Goed dat we kritisch zijn. Vooral ook naar onze eigen dieren. En dat gaat in dit topic een beetje mank vind ik. Als iemand een berichtje plaatst over het eigen paard of veulen dan zijn de complimentjes niet van de lucht. Soms terecht maar soms zou er best wel een kritische noot geplaatst kunnen worden. Echter, verschijnt er een hengst dan is de kritiek vaak niet mals terwijl het dan meestal de top van de populatie betreft. Goed dat daar ook kritisch naar wordt gekeken. Maar ik mis de balans, met kritisch naar de eigen oogappeltjes. Of is het uit beleefdheid?
baudyh schreef:ik luister naar iedereen maar pak er uit waar ik wat aan heb. En verder volg ik mijn eigen gevoel.
Ik loop niet achter de massa aan. Vind het veel leuker om een goed veulen te fokken van een hengst die bijna niet gebruikt word dan mee te gaan in de massa.
Maar inderdaad goed en kritisch naar je merrie kijken is het begin en door de jaren heen weet je ook wat bij je merrie past en wat niet.
Ik wil wel altijd een hengst eerst gezien hebben voor dat ik hem gebruik.