. Dus ik kijk als de uier een beetje begint te vullen. Anderzijds met Saartje vorig jaar bv die had op 315 dagen al een vollere uier dus die testte ik eerder als 320 dagen ( is ook bevallen met 326 dagen). Maar wachten tot de uier vol is doe ik niet. Ik heb hier merries die zonder echt volle uier bevallen dus ik kijk niet alleen naar de uier maar naar combinatie van alles. Binnenkort bv draaien de cameras constant bij mij. Zo kan ik al kijken wat het normale ritme is van elke merrie en valt het ook direct op als dat anders begint te worden (en de bevalling mogelijks nadert). Als ik jou merrie dr uier ziet kan je gerust rond 320 kijken of ze al wat melk heeft om te testen.Kabayo ik vind het idd ook nog rustig hier en idd veel van de vaste die ontbreken. Maar gok dat het wel weer lekker druk wordt hier met kletsen zodra de eerste veulens geboren zijn. Die laatste dagen tot de veilige of uitgerekende datum vind ik ook altijd lang duren
Rauka jeetje dat lijkt mij echt spannend als het zoveel regent en de rivier zo hoog komt. Wat een stress zal je gehad hebben. Heb je de indruk dat ze hard veranderd nu kwa uier/lichaam/gedrag? En kun je wellicht het weekend last minute afzeggen mocht ze toch ineens vaart maken?
Ania klinkt idd als een interessante lezing zo.
Lyona ik ben zo blij dat hier niet zoveel en zolang sneeuw licht. Vind het prachtig maar heb er een gruwelijke hekel aan
vanaf wanneer houd de sneeuw daar ong op? Kina begint idd al een beetje uier te krijgen. Boelles Daar komt idd ook net een buikje onder de deken door piepen haha)
Ik ben idd ook wel benieuwd hoe het pandor vergaat.

Daarom ook heel blij met de camera, hoef ik ze ‘s nachts ook niet te storen
IJslanders zullen het wel heerlijk vinden denk ik. Verwacht ook wel dat jou veulens met een lekker vachtje geboren worden. Kina kleurt zo mooi in de witte sneeuw
Dit duurt eeuwen ja
Ik kan de dierenarts wel even vragen wat ze zoal behandeld hebben en of ik nog wat info mag. 

)