StalMelyn schreef:Ik ben vrijdag op de NWPCS HK samen met Bonne dus makkelijk te herkennen haha.
Een ander vraagje; ik heb Fier vorig jaar november gecastreerd en sindsdien is het een beetje kwakkelen qua gewicht en mest. Hij was afgevallen en heeft sindsdien ook dunnere mest dus het wil allemaal niet zo vlotten, hij voelt zich gelukkig wel goed. Als tip heb ik seniores priores gekregen en dat ga ik morgen halen. Zelf gaf ik al fibrebeet samen met psyllium zaadjes, lijnzaadolie en vitamine en mineralen brok. Van stal krijgt hij nog basisbrok en uiteraard hooi. Er wordt makkelijk gedacht over castreren maar het heeft toch wel flinke impact op dat lijf (al had ik deze echt geen hengst willen houden hoor). Herkennen anderen dit misschien en zijn er nog meer tips? En misschien moet ik het gewoon meer tijd geven, dat kan natuurlijk ook.
Nog steeds stille meelezer...
Hier precies het zelfde. Kan mn vinger er niet op leggen, het is het, net niet. Ook vorig jaar november gecastreerd.
Hij is verder wel fit, speelt, het is niet dat hij echt aan de dunne is maar het is ook niet zoals het hoort..
Heb hem een vitaminespuit gegeven en hij krijgt nu wat vitaminebrok van vitalbix.. Ik hoop dat hij straks weer wat bij trekt als hij het land op mag.