Bianca41, het hoofd misschien, maar verder vind ik hem niet op onze Brick lijken
ratjelover
Geplaatst: 15-06-10 11:26
Antoontje schreef:
Bianca41, het hoofd misschien, maar verder vind ik hem niet op onze Brick lijken
Ik ook niet echt Qua kleur is die van mij ook hetzelfde. Behalve een kolletje heeft zij ook geen aftekeningen.
perzie
Geplaatst: 26-01-11 19:12
Hoi, Hoe gaat het nu met Paddox, ik ken er niet zo veel van maar het is nogal stil rond hem geworden .. Om een lang verhaal kort te maken wij hebben in juni een ruin gekocht en achteraf (papieren) wist ik eigenlijk pas dat hij een zoon was van paddox (ferro) na opzoekwerk van deze twee hengsten wist ik pas dat dit mooie papieren zijn. Zoals ik al zei we kennen er niet zoveel van ik ben mijn hele leven een bosruiter geweest en mijn dochter leert pas rijden, we hebben onze ruin puur op karakter gekocht. Een lieve grote jongen (1m72) die heel lief, aangenaam in omgang en zacht van karakter is. Hij is dressuurmatig opgeleerd maar heeft (denk ik toch) nooit wedstrijden gelopen. Hij is heel lief van karakter maar heeft een zekere ruiter nodig, niet altijd even makkelijk maar samen komen we er wel! Een schat van een jongen, heeft ondertussen een groot plaatsje in ons hart ...