Dali 1 dag oud

En nog een keer, nu een week oud.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Iorrr schreef:Wat vinden jullie in het algemeen van Berlin?
Hij gaat op deze merrie:
Hier met een Numero Uno veulen van één dag...
montender78 schreef:Zou ik echt Clinton I nemen!! en een groot vraag teken bij Ustinov????Voor zòn merrie gebruik je toch niet zòn hengst.Zelfs stam technisch valt Ustinov in het niets bij die stam van ClintonI.
Heb Calido opgezocht bij Maas Hell Das ook echt een geweldige hengst!!
Vind die numero uno merrie van de foto niet echt iets voor Berlin?Maar ieder zijn eigen.
Adriana schreef:Het is een Jus de Pomme x Nimmerdor merrie met een Numero Uno hengstveulen
besita schreef:montender78 schreef:Zou ik echt Clinton I nemen!! en een groot vraag teken bij Ustinov????Voor zòn merrie gebruik je toch niet zòn hengst.Zelfs stam technisch valt Ustinov in het niets bij die stam van ClintonI.
Heb Calido opgezocht bij Maas Hell Das ook echt een geweldige hengst!!
Vind die numero uno merrie van de foto niet echt iets voor Berlin?Maar ieder zijn eigen.
tja ben niet voor niets een grote Libero fan ...op papier heeft mijn merrie ook niet de beste stam ..maar ze heeft wel 1.60 gelopen en haar 2 eerste veulens hebben net dezelfde kwaliteiten
Iorrr schreef:Adriana schreef:Het is een Jus de Pomme x Nimmerdor merrie met een Numero Uno hengstveulen
Vraagje: waarom lijkt het je niks? Op het bloed? Dus op numero uno (al is het dus een jus de pomme
) of om de merrie? Als het om de merrie gaat dan graag reden waarom!
jenneke1029 schreef:Die van ons is geinsimineerd met playboy een nrps (ruin inmiddels) Hopen dat het gaat lukken.
misterA schreef:jenneke1029 schreef:Die van ons is geinsimineerd met playboy een nrps (ruin inmiddels) Hopen dat het gaat lukken.
Is niet eenvoudig, van een ruin![]()
![]()
En aan je onderschrift te zien, heb je er zelf ook weinig vertrouwen in
MisterA schreef:En aan je onderschrift te zien, heb je er zelf ook weinig vertrouwen in