Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ceasario schreef:Sjoert schreef:Dus.. alle hengsten die morgen niet verschijnen hadden geen goed veterinair rapport?
ja![]()
Sandro-Hit Florestan....
Goed gedragen paard alleen wat te ver in het achterbeen achter de massa...(Sandro-Hit)
Rinske schreef:Ik vind trouwens ook dat ze die afstamming belachelijk lang in beeld laten, het paard op stand kunnen zien is er niet meer bij helaas...
ceasario schreef:Rinske schreef:Ik vind trouwens ook dat ze die afstamming belachelijk lang in beeld laten, het paard op stand kunnen zien is er niet meer bij helaas...
Wordt aan gewerkt...![]()
anneliesdj schreef:te laat, ze gaan nu verder met de dresuur toch?
CGJ12 schreef:Doet u mij maar éénmaal nr.603 Sandreo x Pion a.u.b........
Wat zegt U?
Inpakken?
Welnee, die neem ik zó wel mee...
CGJ12 schreef:Doet u mij maar éénmaal nr.603 Sandreo x Pion a.u.b........
Wat zegt U?
Inpakken?
Gitta1977 schreef:CGJ12 schreef:Doet u mij maar éénmaal nr.603 Sandreo x Pion a.u.b........
Wat zegt U?
Inpakken?
Die stak er inderdaad een heul eind bovenuit qua kwaliteit!Kunnen we ze ook niet beschuldigen van vriendjespolitiek!
Mrjeel schreef:@ Ellen!!
ik wist niet dat er een fokproduct van jullie bij zat joh! En ik kom er nu ook pas achter dat jij het bent...hihi
!
Anyway...ga je donderdag ook? en zo ja...zou je misschien van Ameno foto's willen maken? Ik denk dat ik het niet ga halen nl...!!
enn...maybe tot vrijdag!
Gitta1977 schreef:Hij is van o.a. Jespers dus daar zal ie ook wel staan gok ik?
Sjoert schreef:Jammer Wonderboy.
ceasario schreef:anneliesdj schreef:te laat, ze gaan nu verder met de dresuur toch?
wonderboy schreef:Sjoert schreef:Jammer Wonderboy.
Ja zat ook wel flink te balen.. Mja vergeleken met die sandreo x pion hebben ze wel gelijk.
Maar volgens mij moeten ze lancet gewoon niet.. mja
vrijdag nieuwe ronde nieuwe kansen