Ik vind de kleur van de vos echt 100x mooier dan die van de zwarte.
Zeker als het op poetsen aankomt: een zwarte moet je niet poetsen, daar worden ze smerig van

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dees schreef:Heb hier een vos en een zwarte...
Ik vind de kleur van de vos echt 100x mooier dan die van de zwarte.
Zeker als het op poetsen aankomt: een zwarte moet je niet poetsen, daar worden ze smerig van
amaze schreef:EEN GOED PAARD HEEFT GEEN KLEUR !!!!!!!
Dees schreef:amaze schreef:EEN GOED PAARD HEEFT GEEN KLEUR !!!!!!!
toch jammer, zo'n dooddoener...
amaze schreef:EEN GOED PAARD HEEFT GEEN KLEUR !!!!!!!.....en
over smaak valt niet te twisten!
Mimpje schreef:O grappig, hier bij het instituut waar ik nu zit wordt een onderzoek gedaan naar de invloed van de kleur van paarden op het gedrag. Met andere woorden: zijn roodharige paarden (vossen dus) net zo 'moeilijk' als roodharige mensen? Alle roodharigen, please niet aangevallen voelen, maar er is bewezen dat het gen voor rood haar ook het gedrag beïnvloed (ik weet helaas niet precies hoe), en dat zou voor paarden dus net zo kunnen zijn.
Ik heb er mijn vraagtekens bij, want er zijn zoveel dingen die je gedrag beïnvloeden, lijkt me moeilijk om aan te tonen. Maar wie weet, het resultaat laat nog even op zich wachten helaas, jaartje of 2Maar, mijn vraag is dan: zijn er mensen hier die vinden dat vossen moeilijker zijn dan paarden met een andere kleur??
amaze schreef:Citaat:Wel weet ik dat je als roodharige van kind af aan al gepest wordt en nee daar wordt je niet makkelijker van.
AhhhhWeet je dat toevallig ook uit ervaring ....?
![]()
Zouden voskleurige paarden in hun jeugd dan misschien ook gepest worden .?
mental11 schreef:dat mensen op hun haarkleur anders behandeld werden.
mental11 schreef:Ik ben hier wel ERG benieuwd naar.
Wat ik weet vanuit mensen is dat rood genetisch ervwant is aan albino. Dunnere, gevoelige huid (zenuwen aan opp.), lichtschuwer, eerder traanklier ontstekingen, en helaas ook grotere kans huidkanker...Het zou mij niet verbazen als vossen met hun dunnere huid net als mensen ook gevoeliger zijn, dus heftiger reageren. Misschien ook gevoeliger voor licht/donker/koud/warm.
Citaat:Ja ik geloof dat ik jouw bijdrage te imbeciel vind om iets voor te doen. Blijkbaar ben je ook deskundig in het afbreken van een boeiende discussie op Bokt....
Pech gehad, je zult zelf even moeten checken. Check direct ook even je eigen uitgangspunten tav onbekenden.