Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

CGJ12 schreef:
Het gaat om de balans van de massa. In de draf wordt de romp gedragen door de diagonaal dragende benen daarbij moet de romp op tegenovergestelde punten ondersteund worden door de diagonaal heffende benen. Anders zakken deze niet ondersteunde punten naar beneden. CGJ12 schreef:

arie53 schreef:Dat verkeerde achter de massa hakkentrekkende achterbeen wordt in de volgende fase het landende en dragende achterbeen. Zoals je hier op de foto bij Lingh en Johnson staat het dragende achterbeen niet onder de massa maar er ver achter en correspondeert totaal niet met het dragende voorbeen. De romp duikt de diepte in en de balans is zoek.
Toch valt hier een hark van een ruiter als Gal niets te verwijten. Het zijn de knoeiers van juryleden als bijvoorbeeld een Ernes en de stamboekbonzen die deze wanvertoningen hoog zitten te belonen.
Zie mijn onderschrift .....
amaze schreef:Zoals ik al eerder zei "de beste ruiters staan aan de kant " !!!

Sammie schreef:
In dit geval ben ik zeer blij om te zeggen dat ik aan de kant sta.
amaze schreef:Zoals ik al eerder zei "de beste ruiters staan aan de kant " !!!
jammer dat sommigen hier het zelf denken beter te kunnen en weten ...............![]()
zo negatief allemaal ........![]()
![]()
amaze schreef:"Ik moet er gewoon om lachen"
Je hebt gelijk ; maar toch ........
als je zoveel gefotografeerd wordt dan zit er altijd wel een ongelukkig moment bij ;toch ?
(en niet de ruiters ....
)
amaze schreef:Misschien liep ie wel beter met jou erop ?![]()

hananya schreef:Dat is waar ja, d'r is toen een ander zadel gekomen. Langere zweetbladen oid? Weet niet meer precies. Maakt verder ook niet uit.. Paard is toch wegIk moet mij ook sterk vergissen als het niet (mede) gekomen is toen hij dit zadel is gaan gebruiken.
Er staat me ook niets bij dat hij dit zadel pas na Las Vegas is gaan gebruiken...?

Ik ben benieuwd of er dit jaar nog iemand afvalt.
Sammie schreef:Om terug te komen op Weert en (afzeik) reacties.Ik ben benieuwd of er dit jaar nog iemand afvalt.
![]()