Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
mbkaatje schreef:Wat is nr. 2 van voor hengst. Die zie ik niet tussen het lijstje staan, of kijk ik er over heen.
Samsam, welke viel jou in positieve zin het meest op?
sarabande schreef:Grappig dat de nafok van Charites zo fokvast vos is, goed overzicht hoor Samsam, bedankt.
mbkaatje schreef:Hoe was de Krack x TCN Partout. Die vind ik op de foto ook wel aansprekend.
sarabande schreef:Grappig dat de nafok van Charites zo fokvast vos is, goed overzicht hoor Samsam, bedankt.
mbkaatje schreef:Dat is op de foto niet zo goed gezien. Goed gefotografeerd dus. Hij hangt wel wat op de teugel. ER zitten wel mooie paarden bij zo te zien.

Samsam schreef:Charites heeft ook 5 donkere nakomelingen!
Dees schreef:Misschien zater er meer mensen op de tribune?
sarabande schreef:Kroonjuweel is mij indertijd door zijn fokker afgeraden toen ik die puur gezien de moeder wilde gebruiken.
De inteelt op Roemer lijkt me voor een fokker een heel avontuur vooral omdat nogal wat Roemer nazaten naast al hun goede talenten vaak te weinig maat geven.
Maar de toekomst zal het leren.
Die merrie staat al jaren op nr 1 in de index. Pipo schreef:sarabande schreef:Kroonjuweel is mij indertijd door zijn fokker afgeraden toen ik die puur gezien de moeder wilde gebruiken.
De inteelt op Roemer lijkt me voor een fokker een heel avontuur vooral omdat nogal wat Roemer nazaten naast al hun goede talenten vaak te weinig maat geven.
Maar de toekomst zal het leren.
Dacht dat jij zo gek was van die moederlijn, dat heb je veelvuldig hier gezegt op dit forum.
Snap er niets meer vanDie merrie staat al jaren op nr 1 in de index.