Ferro zonen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Y_DG

Re: Ferro zonen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 21:59

@finley, je hoeft niet zo uit te halen hoor Lachen ik zeg maar wat ik gehoord heb. IK zeg het niet e Verward dussss ik kan er niet aan doen.

edit: het kan zijn dat het een goeie hengst is. Daar hoor je me niets over zeggen. Ik zeg alleen maar wat Stefan vertelde toen hij hem juist te trainen kreeg. Hij vond het maar niets, maar dat is alweer enige lange tijd geleden e.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 08:50

Ik had begrepen dat het intemediare niveau van Belgie niet erg hoog aangeschreven staat en ik heb die hengst ook nog niet in NL zien lopen.

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 09:51

Ik zou niet met een ferro hengst dekken (willen dekken) omdat ze nogal bekend staan met ocd in de nek in de gevorderde trianing niet elke heeft het maar de kans is zeker aanwezig verder vind ik dat de veulens van negro ver onder de maat zijn

gr colette

casjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 10:00

colette_007 schreef:
Ik zou niet met een ferro hengst dekken (willen dekken) omdat ze nogal bekend staan met ocd in de nek in de gevorderde trianing niet elke heeft het maar de kans is zeker aanwezig verder vind ik dat de veulens van negro ver onder de maat zijn

gr colette

ja niet gek als ze al zó jong ingereden worden... volgens mij heeft dat meer met de training te maken dan met de erfelijke eigenschappen.

FOG

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 11:21

ik vind negro ook een heel mooi paard!!

saska

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 11:24

ja maar hij fokt onderstandig voorbeen ...

Flore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-06 11:30

Ik ga ook niet meer met een Ferro dekken maar met Florett As, die past beter bij mijn merrie.

TisUnique

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 11:42

Quirinake schreef:
@finley, je hoeft niet zo uit te halen hoor Lachen ik zeg maar wat ik gehoord heb. IK zeg het niet e Verward dussss ik kan er niet aan doen.

edit: het kan zijn dat het een goeie hengst is. Daar hoor je me niets over zeggen. Ik zeg alleen maar wat Stefan vertelde toen hij hem juist te trainen kreeg. Hij vond het maar niets, maar dat is alweer enige lange tijd geleden e.

Nou, je zegt het niet nee, je zet het gewoon op internet waar de hele wereld het kan lezen, waarmee je én de hengst een slechte naam bezorgd én de ruiter, want die zou ik als eigenaar ook niet meer op mijn paard hoeven als hij openlijk loopt te verkondigen dat het niks vond. Dat is niet zo slim van je, of liever gezegd, gewoon ronduit dom!

Venetia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 11:52

colette_007 schreef:

gr colette

Je zei dat ook al van de moeder, maar dat is wat ongegrond, weet ik uit ervaring. Bovendien heb ik nog nooit gehoord van OCD in de nek, maar dat kan natuurlijk aan mijn kennis liggen.

Misschien moet je eerst eens bedenken wat ze nu echt hebben en of dat wel echt erfelijk is (bij de moeder weet ik bijna zeker dat ze dat niet heeft) voordat je deze laster overal gaat verkopen.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 15:44

En Negro heeft heel hoog scoort met zijn eerste jaargang merrie's op de keuring dus zo onder de maat fokt ie niet.

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 16:19

in het andere topic al uitgeled ... ik heb niks tegen ferro maar ik zou het risico niet willen

gr colette

Y_DG

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 20:35

TisUnique schreef:
Quirinake schreef:

Nou, je zegt het niet nee, je zet het gewoon op internet waar de hele wereld het kan lezen, waarmee je én de hengst een slechte naam bezorgd én de ruiter, want die zou ik als eigenaar ook niet meer op mijn paard hoeven als hij openlijk loopt te verkondigen dat het niks vond. Dat is niet zo slim van je, of liever gezegd, gewoon ronduit dom!

haha wat grappig, dom! Nee hoor, dit is namelijk een forum waar dingen worden gezegd, je bent toch al lang genoeg op bokt denkt ik om te weten dat er veel ergere dingen worden gezegd dan dit. Dus hierom maak ik me nou niet druk, jouw reactie is ronduit dom want op bokt zeggen mensen informatie over bepaalde dingen en in mijn geval is het over deze hengst. Ik maak de hengst zeker niet slecht als je goed leest.

TisUnique

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 11:53

Quirinake schreef:
TisUnique schreef:

haha wat grappig, dom! Nee hoor, dit is namelijk een forum waar dingen worden gezegd, je bent toch al lang genoeg op bokt denkt ik om te weten dat er veel ergere dingen worden gezegd dan dit. Dus hierom maak ik me nou niet druk, jouw reactie is ronduit dom want op bokt zeggen mensen informatie over bepaalde dingen en in mijn geval is het over deze hengst. Ik maak de hengst zeker niet slecht als je goed leest.

OK dan! met dit argument heb je me helemaal om hoor! Als anderen het doen, en misschien nog wel erger is het dus goed Ziek

Ik weet natuurlijk niet hoe onnozel je bent, maar dit is in ieder geval een argument op het niveau van een driejarige. Het is gewoon niet netjes om, als iemand iets tegen een ander zegt, en die verteld dat dan schijnbaar weer door, dat maar gewoon op internet te plaatsen, met die bedoeling zal het namelijk vast niet gezegd zijn.
En nee hoor, je bezorgd die hengst vast geen slechte naam als je hier verkondigd dat zijn ruiter hem een klerebok vindt, dat is zeker alleen positief bedoeld? Maar als jij van mening bent dat je op een forum de elementaire fatsoensnormen niet hoeft te hanteren ga ik ook maar niet verder met je in discussie. Doei, doei

Y_DG

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 17:20

haha ik ga hier zeker niet op in. Ik verdédig mezelf niet meer voor jou. Mensen zoals jij doe ik zeker geen moeite want heb er zelfs nu geen zin in. Eén ding heb ik wél te zeggen tege je: hierover gaat het topic niet, er werd iets gezegd over Withney, ik zeg er iets over, deal with it, hierover gaat het topic. Deze discussie is nutteloos en dus NIET nuttig voor andere mensen.

DUS ONTOPIC ja.