Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Antoinette schreef:Nog mensen die morgen naar Wormerveer gaan?
Ik ben daar in ieder geval om te fotograferen
mbkaatje schreef:
Ik ben vandaag heen geweest, was met de eigenaar van de stal waar ik sta mee. Hij had 2 merries. De ene is helaas naar huis gestuurd omdat ze niet regelmatig liep. De andere is ster geworden, nummer 11. Ik heb verder weinig gezien, het was ook een beetje erg warm in de rijhal. Waren er nog mooie paarden? Heb je alle paarden gefotografeerd?
TypicalDutch schreef:Ik ga dit jaar voor het eerst met mijn nu 6 jarige ruin naar de stamboekkeuring in Wormerveer op 3 juli. Tip (officiëel Typical Dutch, maar das zo overdreven!) is van Krack C x Pablo (v. Pilot) x Burggraaf x Usselo x Joost voor de geïnteresseerden onder ons. Ik heb er totaal geen hoge verwachtingen van, ga meer heen omdat het me wel eens leuk lijkt en ik me afvraag wat ze er van vinden. En voor de ervaring van Tip, zijn toch weer hele andere dingen waar hij op zo'n dag mee te maken krijgt. Ik ben benieuwd!
En ik ken wel meer Krack's die springen.
Anneke schreef:Ik ben gister heengeweest met 2 merrie's, beide opgenomen in stamboek, maar helaas geen ster.
Ik moet erbij zeggen *schaam schaam* dat ze sinds een week pas weer op stal staan wegens omstandigheden dus bij wijze van spreken recht uit de wei komen (24/7)
Dus ze hadden een lekkere uitgezakte grasbuik en liepen niet zoals ze kunnen lopen, omdat ze natuurlijk niet lekker soepel getraind waren, en geen ijzertjes om hadden. Volgend jaar laat ik ze zeker weten keuringsklaar maken, zodat ze top voor de dag kunnen komen.
Sammie schreef:Misschien verwachtte ze dat ook niet?? Volgens mij weet ze dat zelf ook wel, er staat ook bij dat ze volgend jaar klaar laten maken door een ander.
Je moest eens weten hoe vaak zoiets voorkomt .