Gezien het voorspelde weer voor vrijdag lijkt me dat ook stukken beter trouwens........
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
stephanie123 schreef:rhodium is ook door eigenaar teruggetrokken
Waarom?
4 testruiters 5 paarden Kajanus schreef:Goh de dressuurtestruiters hebben het druk morgen![]()
Wordt vechten4 testruiters 5 paarden
. CGJ12 schreef:De Jazz x Vincent sprak mij op bloedvoering nogal aan, maar dáár alléén bereik je ook niks mee......
Kajanus schreef:Goh de dressuurtestruiters hebben het druk morgen![]()
Wordt vechten4 testruiters 5 paarden

)
haha Bacannie schreef:CGJ12, staat er op het terrein aangegeven waar je moet zijn? Ik vind het namelijk altijd zo'n gezoek daar.

Basvdv schreef:CGJ12 schreef:De Jazz x Vincent sprak mij op bloedvoering nogal aan, maar dáár alléén bereik je ook niks mee......
Het probleem van de hals zit sterk in de merrielijn verankerd, jammer dat ook de jazz x vincent niet met een functionele hals behept was...
Overigens was deze hengst nogal eens een boefje...
stephanie123 schreef:rhodium is ook door eigenaar teruggetrokken
Citaat:IDS, De jonge generatie dressuur hengsten klopte met kracht op de deur van de 'gevestigde orde'. 13 van de 28 aangewezen dressuurhengsten komen uit de eerste jaargang van Rhodium, Rousseau, Rubels, Sir Sinclair en Son de Niro
Citaat:De commissie was tevreden over de kwaliteit van de aangewezen hengsten, ondanks dat het er minder waren dan vorig jaar.
CGJ12 schreef:Bacannie schreef:CGJ12, staat er op het terrein aangegeven waar je moet zijn? Ik vind het namelijk altijd zo'n gezoek daar.
Nou ........... eeehhhh ............... vrouw zeker.............![]()
![]()
Valt ook niet mee op dat terrein van 324 ha met 61 rijhallen.
Ik zou kiezen voor die grote hal...........
Daar waar dat sinistere volk met sigaar en een strafblad een half uur vóór aanvang naar binnen sjokt.
ahum... inderdaad vrouw zeker...
nog last van zwangerschapsdementie denk ik
maar ik dacht dat ze meerdere rijhallen hadden
ik weet ook eigenlijk niet hoe ik daarbij kom
Ziolette schreef:Groep 5
11 (853) Prado x Donnerwind
13 (338) Krack C x Ulft
17 (130) De Niro x Flemmingh
Groep 6
10 (366) Lord Loxley x Ferragamo
25 (306 Jazz x Michelangelo
TICKELS schreef:Marijkeeee schreef:jah dat wist ik, maar ik ben echt benieuwd of er nog een springhengst van hun tussen zit
Vegas=Atlantic x Jus de Pomme, bruin, 1.67m, nr 33
Wittinger=Indoctro x Nimmerdor, donkerbruin, 1,65m, nr 39
Twee dus!
Ziolette schreef:De eigenaar van cat.nr. 24 (600) Rhodium x Jetset D heeft besloten zijn hengst terug te trekken, zodat deze hengst morgen niet in de baan verschijnt.
)
peninna schreef:Citaat:De vraagt komt dan bij mij op: Was de kwaliteit werkelijk zo goed als men ons doet geloven of zijn de paarden zo slecht gereden tijdens het onderzoek?