Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Tequiro schreef:Waarom geld voor het KWPN de behaalde prestatie in het buitenland niet mee? Als paarden daar naar toe zijn verkocht???
Toch raar, het is en blijft een NL afstamming....
Citaat:Bij het keur/preferent maken van Indoctro worden dan de buitenlandse gegevens blijkbaar weer wel meegenomen. Als ik me niet vergis zijn dit keur/preferent predikaat pas haalbaar bij een index > 140, en deze haalt Indoctro (vanwege het niet meetellen van de buitenlanders?) niet. In de Strengen wordt echter vermeldt dat het KWPN vanwege het groot aantal goede buitenlanders ze het predikaat toch toekennen. Bij Hemmingway worden de buitenlanders weer niet meegenomen, en wordt alleen gekeken naar de te lage index. Ik vind dit allemaal niet erg consequent, oftewel het riekt naar meten met twee maten.

Tequiro schreef:En dus bij Indoctro kunnen ze deze gegevens ineens wel boven tafel krijgen en bij alle andere hengsten niet????
Klopt van geen kanten...
leonaal schreef:Oh sammie schat, zullen we samen de kleine regeltjes van het kwpn gaan lezen, of zullen we direct de hele bijbel van het kwpn maar dan gaan lezen....als je wilt dan zou ik hem ook voor je voor kunnen lezen...
Sammie schreef:leonaal schreef:Oh sammie schat, zullen we samen de kleine regeltjes van het kwpn gaan lezen, of zullen we direct de hele bijbel van het kwpn maar dan gaan lezen....als je wilt dan zou ik hem ook voor je voor kunnen lezen...
Je moet niet zo slap ouwehoeren. Als je wilt schoppen tegen het kwpn doe het dan wel juist met onderbouwde opmerkingen en niet met inhoudsloze opmerkingen komen waar niemand het op dat moment over heeft.
Excuseme schreef:Hij/zij noemde je nog wel schat
MissJ schreef:dan heb ik nog even geduld.