Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
janderegelaa schreef:Remy Bastings is pas overgestapt dus hij had zeker één of 2 wedstrijden v/d hengstencompetitie kunnen meedoen.
liliputter schreef:behoorlijk irritant
? Suzanne F. schreef:Joker liep GP hoor met hele dikke percentages!! Dik over de 70 %, dit was in 2000.
(o.a. GP Amsterdam)
liesje23 schreef:Inderdaad gevaarlijke uitspraken over Anky.
Maar toch ben ik benieuwd wat er inderdaad met Osmium, Redfort en voor Joker is gebeurd, daar heeft ze tenminste dr been door gebroken.
Joker is toch al een stuk ouder dan Salinero, dus zou toch al Grand Prix moeten lopen???
Enne inderdaad Lili, heb jij aandelen???
liliputter schreef:ben zelf al vaker bij anky geweest en heb dr ook zien rijden
ik op salinero en feodora en wat kan ze rijden,en grappig dat ze is(heel optimistisch)echt prachtig om te zien!
liesje23 schreef:jij op salinero lili, laat me niet lachen![]()
Maarre met de anky discussie doe je zelf mee hoor, dus dat je aandeel zat in Velazgsje is je eigen schuld.
Maar mag ik vragen wat je zelf rijdt enzo. of wat je ervaringen zijn in de paardenwereld. Foto's zijn ook welkom. Ben wel nieuwsgierig!
= anky.
sorry voor de onduidlijke tekst
tuurlijk kom ik nooit op salinero,hoewel ik t natuurlijk wel zou willen
ik rij met mn paardje op wedswtrijd L1 maar trainen thuis al licht M1 niveau liesje23 schreef:Dus Jan, jij vindt dat alle jonge goedgekeurde hengsten op de juiste manier aangepakt worden???
Citaat:Enne als een Edward een officiele waarschuwing heeft gehad zal daar toch wel een kern van waarheid in zitten.
Je krijgt tenslotte niet zo snel een waarschuwing.
goldfever schreef:De waarschuwing aan Edward Gal is gegeven tijdens de finale in
Las Vegas. Kent iemand hier Wilco Katz, een "leerling" van Edward.
Jan_VT schreef:goldfever schreef:De waarschuwing aan Edward Gal is gegeven tijdens de finale in
Las Vegas. Kent iemand hier Wilco Katz, een "leerling" van Edward.
Bedoel je dan die penny aan het inrijdterrein die zijn mond niet kon houden, of een officiële waarschuwing vanuit het FEI. Indien het laatste het geval is, dan is dit mij volledig ontgaan.
die ken ik ook wel.. stond op een pesnsionstal hier in de buurt.. paarden werden met de kin op de borst gebonden.. dat had helemaal niks meer met gymnastiseren te maken.. verschrikkelijk.. is ook weggestuurd Citaat:De waarschuwing aan Edward Gal is gegeven tijdens de finale in Las Vegas.
liliputter schreef:ik heb m ooit op foto gezien,weet ook niet....