MissJ schreef:Levy schreef:de Sandro Hit
Die's niet zo groot, of wel?
1.64m op de nameting
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
MissJ schreef:Levy schreef:de Sandro Hit
Die's niet zo groot, of wel?
sanne_ schreef:
En ja, het zijn toch jonge hengsten, opgefokt en in een indrukwekkende omgeving. Kunnen ze best even gek doen...

Pipo schreef:In Duitsland zijn het ook jonge hengsten, en dat is ook een indrukwekkende omgeving. Daar zie je dit soort taferelen niet hoor!
Pascha schreef:Op de Hengstenparade in Warendorf gaan ze achter het zadel op de kont staan , om te kijken hoe het staat met de gehoorzaamheid....
Samsam schreef:
CGJ12 schreef:94. Valeron.....
8.5 - 8.5 - 8.5 - 8.5 .................. aanleg voor een pirouette heeft ie in ieder geval.......
gedraagd zich als een normale hengst
Merilyn schreef:Naar mijn idee is Florencio ook flink onder gepunt.

hanneliesje schreef:Maar wat ik echt niet snap zijn de punten van de Sandro Hit.
Dit is een leuke pony voor het NRPS maar wie zit hier nou op te wachten. .

vossie schreef:Heb het gevonden.......... zie ik het in mijn haast nou goed, de eurocomerce van Furst Heinrich niet door?? Dan had C Loeffen dus toch gelijk...... had ik niet verwacht!
Samsam schreef:Ach in duitsland is alles beter!
Sjappie schreef:Ik vond het wel wat raar dat Karen changementen om de vier sprongen ging proberen en wilde inzetten voor een pirouette...euhh ja...(en hij was echt lui voor het been zeg!).
Sammie schreef:Vivaldi, vivaldo. Erg origineel is het allemaal niet echt.
haan schreef:vossie schreef:Heb het gevonden.......... zie ik het in mijn haast nou goed, de eurocomerce van Furst Heinrich niet door?? Dan had C Loeffen dus toch gelijk...... had ik niet verwacht!
Banketstaaf! Dat wordt voor ons volgend jaar een veulentje met blauw papier.