Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

(ik gebruik een zwarte spuitbus, niet verder vertellen
)
mocht je het wel doen dan hoop ik voor je dat mijn gevoel het fout heeft..
ik ben al vast aan het sparen, maar ene apollo zorgde ervoor dat ik weer opnieuw moest sparen....
agerrits schreef:dus ik mag mijn king nero merrie niet door what's coleur laten dekken? Nou daar weet ik wel wat op(ik gebruik een zwarte spuitbus, niet verder vertellen
![]()
)
grapje hoor, maar ruby white even een tip van mij, kost je geen tipgeld dit keer..
Op het internet zag ik een tijd terug een bontpaardje te koop van pedro en in de moeder lijnen had dat paard ook nog mecanes en samber, misschien een heel mooi paardje maar niet mooi bont, bijna helemaal wit. Gevoels matig zonder verdere argumenten, denk ik niet het het een mooi getekend veulen op kan/zal leveren.mocht je het wel doen dan hoop ik voor je dat mijn gevoel het fout heeft..
ps. dat grapje met de kaplaarzen begreep ik ook niet..haaaaaa
agerrits schreef:liannes; je hebt helemaal gelijk. ik heb net de volle broer van je hengst bekeken op die engelse site indrukwekkend, springt inderdaad boven de standers uit...haaik ben al vast aan het sparen, maar ene apollo zorgde ervoor dat ik weer opnieuw moest sparen....
)
De veulens van afgelopen jaar zijn me allemaal een beetje ontgaan...de meeste die ik gezien heb waren inderdaad mooi getekend en ook niet verkeerd qua exterieur en beweging. En allemaal een fijn karakter... 

schattemaud schreef:Zijn er al bonte veulentjes van 2006????
Ik hoop op een bont veulen over ongeveer 3 weken!!

RUBYWHITE schreef:schattemaud schreef:Zijn er al bonte veulentjes van 2006????
Ik hoop op een bont veulen over ongeveer 3 weken!!
Van samber?

Sammie schreef:Pedro is lekker uit gegroeid, wat loopt hij nu?