Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ctal schreef:Ik ben ook even geweest...nr.73 dat was een florencio veulen oh wat was die gaaf zeg wel 1e premie maar mocht geen eens aan t kampioenschapje mee doen zeg maar..dat begreep ik echt niet :S gaaf lopen dat ding!
In t boekje staat bij F/E H. Melis.. ik weet niet of dat Merilyn is ? Ctal schreef:Ik weet het niet ik vond m echt super gaafIn t boekje staat bij F/E H. Melis.. ik weet niet of dat Merilyn is ?
MelodyT schreef:Die eerste was met bestgaand vond ik juist super lopen hoor!Super beest was dat met zeer ruime mooie gangen!Welke was ashra dan?
Merilyn schreef:Ctal schreef:Ik weet het niet ik vond m echt super gaafIn t boekje staat bij F/E H. Melis.. ik weet niet of dat Merilyn is ?
F/E H. Melis staat er net boven, maar de nummer 73 V: Florencio was toch echt de mijne en ik ben heel erg veel aangesproken door mensen eromheen waaronder een paar fokkers die het onbegrijpelijk vonden dat mijn veulen niet door mocht. Na verhaal gehaald te hebben mocht hij niet vanwege zijn hals. Hij had iets een onderhals (wat niet gek was aangezien hij terug getrokken werd door het touwtje. Maar ok een foto van de keuring staat in mijn profiel. Durf hem niet in het topic te zetten
Vond hem iig erg erg gaaf 
)