mistral schreef:9 van de 10 keer gaat het goed, helaas was ik 10

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
mistral schreef:9 van de 10 keer gaat het goed, helaas was ik 10

mistral schreef:masja schreef:Dan ga ik morgenvroeg meteen in de telefoon klimmenGeld is al wel afgeschreven, dus ze moeten wel iets gehad hebben... Maar dit lijkt me erg kort op de dag zelf....
Toen ik dus belde hoorde ik dat ik twee dagen later moest!
Dat was behoorlijk schrikken.
Als ze dan zeggen dat je een catalogus binnen krijgt, zou ik toch maar ff doorvragen want dat antwoord kreeg ik dus ook een week van tevoren, zonder dat ze had gekeken of ik er wel bij stond en toen ik nog een keer belde had ik mooi geen keus meer.
Ps. bij mij was het geld ook al afgeschreven.
9 van de 10 keer gaat het goed, helaas was ik 10
Ik ga er van uit dat ze gewoon in Wamel moet. Ik krijg een beroerte als het niet zo is....
Spannend!! 
masja schreef:Oké dubbel reden om te bellenIk ga er van uit dat ze gewoon in Wamel moet. Ik krijg een beroerte als het niet zo is....
Vandaag mijn merrie weggebracht om keuringsklaar gemaakt te wordenSpannend!!

masja schreef:Oké dubbel reden om te bellen Ik ga er van uit dat ze gewoon in Wamel moet. Ik krijg een beroerte als het niet zo is....
Vandaag mijn merrie weggebracht om keuringsklaar gemaakt te worden Spannend!!
Kan niet zeggen dat ik overtuigd ben van een ster predikaat.
.
visca schreef:masja schreef:Oké dubbel reden om te bellen Ik ga er van uit dat ze gewoon in Wamel moet. Ik krijg een beroerte als het niet zo is....
Vandaag mijn merrie weggebracht om keuringsklaar gemaakt te worden Spannend!!
Hoi Masja
Ga jij toevallig met de merrie Triorette?
Dan heb je nummer 149

masja schreef:
Thanx!
Ik mag om 15.30 - 16.00 - 16.30
Hoe kon je zien welke nummers er bij de namen horen?
Oh ik ben helemaal blij!
Masja
rockey schreef:ik ben vrijdag ochtend ook in esbeek met een caretino X zuenftiger merrie, 5 jaar, gaat ook vrijspringen, ze zit in groep 1 met nummer 69 en die van jullie?

vonneke schreef:Wijzigen zal er niet inzitten ben ik bang Marije.
Times staat nu bij de smid, hoop echt zo dat ie het kan maken!!
Niet eens dat ik perse naar de keuring wil, maar wil wel goede voeten behouden.
Heb het idee dat ze meer afbrokkelen sinds ik de hoeven olie, zou dat kunnen?