Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Mireille1970 schreef:Nee hoor...
Maar ikd acht dat jij het misschien was... foutje, sorry haha.
Maar ehm, mooi veulen hoor!
eurodressage schreef:Junior STV is naar Australia verkocht.

Jan_VT schreef:Kan je hierover al iets meer kwijt? Heb eens op je site gekeken, maar stond nog niets op.
Ik ben bang dat Junior nu helemaal in de vergetelhoek gaat komen. Daar horen we niets meer van![]()

Aimee schreef:Ja, maar daar krijg je geen merrie drachtig mee....
imker schreef:Meer verdunners als Pietjes, zullen we maar zeggen?
Aimee schreef:eurodressage schreef:Junior STV is naar Australia verkocht.
Oeh... tweeslachtigheid:
Ik ben blij dat met de verkoop het geleur is afgelopen en hoop dat ie daar een héél goed thuis treft.![]()
Maar ik vind het ook een verlies; had hem graag nog willen zien lopen en voor de dekdienst zal ie ook wel niet meer beschikbaar zijn.
LadyLuna schreef:Was het dan niks gweest als je hem zou kopen en dan zou castreren of is mijn reactie dan raar? Want dan zou die toch beter handelbaar kunnen zijn en als nog inzetbaar voor de sport voor een junioor/young rider?
lachmar schreef:Jan_VT schreef:Kan je hierover al iets meer kwijt? Heb eens op je site gekeken, maar stond nog niets op.
Ik ben bang dat Junior nu helemaal in de vergetelhoek gaat komen. Daar horen we niets meer van![]()
Dan gaan wij onze nakomelingen toch gewoon super beroemd maken in de sport

LadyLuna schreef:Was het dan niks gweest als je hem zou kopen en dan zou castreren of is mijn reactie dan raar? Want dan zou die toch beter handelbaar kunnen zijn en als nog inzetbaar voor de sport voor een junioor/young rider?
imker schreef:En wat te denken van Bonfire, die was nog heel wat ouder. Enneh, Barbria..... Junior kan écht nog wel even mee.
ceasario schreef:Je wordt er toch niet goed van.
Nu is het ineens een verlies. Wordt in 3 topics tot de grond afgebroken,
Hengsten die hier vertrekken is het ineens een verlies.
p.s. Pardon is ook verkocht ,naar Spanje (Young Rider uit het team).
dus geen verlies...........