Ferro gestorven!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

vonnie

Re: Ferro gestorven!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 21:48

Haha! Tsja dit bedoel ik nou dit was een team toch? Haha! Ik geloof dat we het daar allemaal wel over eens zijn Bloos Er staat nu ook een stuk in de nieuwe BIT geloof ik over paard en ruiter welke vaak uit elkaar worden gehaald (vaak door geld, soms andere liflafjes). Hun hoorde bij elkaar maar nogmaals dat is mijn mening Tong uitsteken .

vonnie

Re: Ferro gestorven!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 22:01

P.S. Op de vraag wat we aan koliek kunnen doen kan je net zo wazig antwoord op geven als waarom mensen blinde darmonsteking, hartaanval of kanker krijgen en vervolgens doodgaan, het zijn helaas dingen die gebeuren soms door slechte gewoontes maar soms ook gewoon als donderslag bij heldere hemel. Je kan nog zo goed voor je paard of voor jezelf of je kinderen, familie of wat dan ook zorgen maar er zullen altijd dingen blijven gebeuren die onverklaarbaar zijn. Misschien is de darmwand van Ferro altijd heel sensibel geweest en had hij bij een gewone huis tuin en keuken verzorging 10 jaar eerder dood geweest wie zal het zeggen. Ook al verzorg en voer jij je paard helemaal volgens de regels dan nog kan je niets uitsluiten van wat er kan gebeuren. Als het je tijd is dan ga je gewoon daar is niets tegen te doen het is altijd te vroeg.