Fokker79 schreef:bla bla bla bla
en het niveau stijgt
Ik vraag me af wie jij bent en waarom je zo reageert.
En hoe je gaat verklaren met jouw reactie enige bijdrage aan het topic te hebben geleverd....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Fokker79 schreef:bla bla bla bla
en het niveau stijgt
.
In ieder geval was deze nu beter ingevlochten.
!Bucephalus schreef:Ferro!! Ik vind dat een fantastisch paard! Over hoeveel kracht beschikt dat dier dat hij op deze leeftijd, zolang achter elkaar de zwaarste oefening kan uitvoeren: de piaffe. Met zoveel tact uitgevoerd, steeds vanuit het achterbeen het lichaam mooi omhoog brengend en op de plaats blijvend? Ik heb recent nog gekeken naar de verrichtingen van de internationale dressuurpaarden, maar er is er niet eentje bij die deze beweging correct uitvoert.
Ferro is nog steeds een voorbeeld
. Ik heb ervan genoten!
Of is die er al ?CGJ12 schreef:Knap banketstaaf voor die 3-jarige die gelijk met hem in de baan moest. Dat was toch niet nodig geweest???
[***] schreef:De 4 gelderse hengsten waren leuk, alleen niet echt gelders vond ik. Is er dan niemand meer die een ouderwetse gelderse wil fokken? Als ik uit deze 4 hengsten voor mijn gelderse merrie moest kiezen dan koos ik wel een ander rijpaard uit de enorme collectie van het KWPN. Ze passen misschien best op een zware gelderse merrie maar voor mijn Parcival merrie zijn ze toch wat te luxe. Als je tenminste een echt gelders veulen wilt.
Ik vond de tuigpaardenshow ook geweldig, toen Manno binnenkwam... De tuigpaarden worden qua exterieur ook steeds mooier. De tijd van lange hoofden en steekhalzen is wel voorbij(of was dat mijn vooroordeel)
[***] schreef:De 4 gelderse hengsten waren leuk, alleen niet echt gelders vond ik. Is er dan niemand meer die een ouderwetse gelderse wil fokken? Als ik uit deze 4 hengsten voor mijn gelderse merrie moest kiezen dan koos ik wel een ander rijpaard uit de enorme collectie van het KWPN. Ze passen misschien best op een zware gelderse merrie maar voor mijn Parcival merrie zijn ze toch wat te luxe. Als je tenminste een echt gelders veulen wilt.
Ik vond de tuigpaardenshow ook geweldig, toen Manno binnenkwam... De tuigpaarden worden qua exterieur ook steeds mooier. De tijd van lange hoofden en steekhalzen is wel voorbij(of was dat mijn vooroordeel)
ART_UMA schreef:Ik was m'n video opname nog eens aan het bekijken en uptown viel me eigenlijk een beetje tegen. Ik heb letterlijk geen stukje gezien (in de draf) waar hij met z'n neus in de buurt van de loodlijn komt. Ook achter niet echt onder de massa.
ART_UMA schreef:Ik was m'n video opname nog eens aan het bekijken en uptown viel me eigenlijk een beetje tegen. Ik heb letterlijk geen stukje gezien (in de draf) waar hij met z'n neus in de buurt van de loodlijn komt. Ook achter niet echt onder de massa.

Bucephalus schreef:Heb je de staart gezien van Scandic CGJ12?In ieder geval was deze nu beter ingevlochten.
!
CGJ12 schreef:Bucephalus schreef:Heb je de staart gezien van Scandic CGJ12?In ieder geval was deze nu beter ingevlochten.
!
Het blijft prutsen. Lijkt wel een homo zo......... (of klinkt dat te negatief)
Er zat nog net geen roze strikje omheen.
Het is in ieder beter dan ongevlochten.
Maar geef mij maar even 5 seconden een goede tondeuse...........
CGJ12 schreef:Het blijft prutsen. Lijkt wel een homo zo......... (of klinkt dat te negatief)
Er zat nog net geen roze strikje omheen.
Het is in ieder beter dan ongevlochten.
Maar geef mij maar even 5 seconden een goede tondeuse...........

shan schreef:arie53 schreef:Als hij zo beweegt als de vos van paar posts hierboven beloofd het weinig goeds.
Leg nou eens precies uit wat je bedoelt Arie, i.p.v. zo maar wat hatelijke opmerkingen in het rond te strooien.

Yvette23 schreef:ART_UMA schreef:Ik was m'n video opname nog eens aan het bekijken en uptown viel me eigenlijk een beetje tegen. Ik heb letterlijk geen stukje gezien (in de draf) waar hij met z'n neus in de buurt van de loodlijn komt. Ook achter niet echt onder de massa.
http://www.mijnalbum.nl/foto.php?m=fto& ... XJXQ[/img]
Doe jij dit hem na met een paard dat amper 4 jaar is.....
Dacht ik ook...
arie53 schreef:Als hij op deze leeftijd tegen, de FEI voorschriften in, al achter de neuslijn loopt en zijn nek niet het hoogste punt is wat moet er op ouder leeftijd dan van terecht komen? Met een ruiter die er al een zak meel op zit en er nog nooit van gehoord heeft dat de schouder, heup, hak een denkbeeldige rechte lijn behoort te vormen.
......De tijd zal het leren....

CGJ12 schreef:Ach die dieren lopen allemaal achter de loodlijn.
Ook Salinero en Lingh doen het geregeld en ook dan kun je de wereldbeker winnen.
Het wordt gewoon tijd dat het begrip LOODLIJN uit de FEI-reglementen gaat verdwijnen en wordt vervangen door.........
"NAGEEFLIJKHEIDSLIJN"
Een paard doet niet aan natuurlunde of wiskunde.
Loodlijn is een begrip dat ontsproten is aan het menselijke brein.
Een loodlijn bestaat alleen bij de gratie van de technische wetenschap.
Aimee schreef:Lijkt me niet Arie; Happie reed z'n paarden gruwelijk snel achter elkaar en had dus helemaal geen tijd om Uptown los te rijden. Om dan met zo'n jong paard zó'n ring in te moeten rijden..... RESPECT! Ook totaal niet verwonderlijk dat ie even wat meer controle moet houden.....

memiro schreef:Aimee schreef:Lijkt me niet Arie; Happie reed z'n paarden gruwelijk snel achter elkaar en had dus helemaal geen tijd om Uptown los te rijden. Om dan met zo'n jong paard zó'n ring in te moeten rijden..... RESPECT! Ook totaal niet verwonderlijk dat ie even wat meer controle moet houden.....
ja precies, moest allemaal zo snel, is al knap dat ze nog optijd in de ring verschijnen