mooney schreef:Hou je er rekening mee dat basisenting nu 3x is geworden? Je moet nog een keer herhalen na een half jaar.
Dat is nieuw, geen idee of dat in Belgie ook zo is?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sentir schreef:mooney schreef:Hou je er rekening mee dat basisenting nu 3x is geworden? Je moet nog een keer herhalen na een half jaar.
Sentir schreef:Wat zijn jullie tips voor in de trailer met een veulen? Hangen jullie een hooinet of niet ?
kiko schreef:Eclare ik heb mijn merrie ook op hetzelfde terrein als het veulen. Eerst de weilanden naast elkaar en toen op een gegeven moment steeds wat verder weg van elkaar. In het begin was moeders best wel bezorgd en kwam elke keer naar het hek als ze gingen stoeien en nog steeds na 2 maanden als er even paniek is dan komt ze aangestormd. Binnenkort eens kijken of ze weer samen kunnen zonder dat hij weer wil gaan drinken. Hij is nu bijna 7,5 maand oud en 7,5 week afgespeend.
Eclare schreef:kiko schreef:Eclare ik heb mijn merrie ook op hetzelfde terrein als het veulen. Eerst de weilanden naast elkaar en toen op een gegeven moment steeds wat verder weg van elkaar. In het begin was moeders best wel bezorgd en kwam elke keer naar het hek als ze gingen stoeien en nog steeds na 2 maanden als er even paniek is dan komt ze aangestormd. Binnenkort eens kijken of ze weer samen kunnen zonder dat hij weer wil gaan drinken. Hij is nu bijna 7,5 maand oud en 7,5 week afgespeend.