sarabande schreef:Aan het begin van dit topic zei ik dat ik op F&A ben om over het fokken van paarden en ponnies te discusieren.
9 pagina's lang is daar door meerdere mensen een mening over gegeven, vaak was dat een zeer persoonlijke mening over mij. Het is niet aan mij om dat allemaal te weerleggen, dat kan ik niet. We zien niet allemaal dezelfde waarheid. Hoe onwaar ook door het te bestrijden geef ik het de zwaarte van een waarheid.
Bijvoorbeeld in de zienswijze van Chantal kan ik me niet vinden. Natuurlijk er zullen best dingen gezegd en gedaan zijn die zo op haar over gekomen zijn, maar ik heb de indruk dat zij denkt dat zij bij de dingen die ik doe en schrijf erg belangrijk is.
Dat is niet zo.
Ik heb een andere versie van de waarheid dan Chantal en het heeft weinig zin om daar tot op de details op in te gaan.
Anders blijven we aan de gang
Wat gedaan is is gedaan. En vergeten en vergeven is voor sommigen (ook voor mij) inderdaad zeer moeilijk, maar wellicht kunnen we overgaan tot de orde van dit forum, dat is discusieren over het fokken van paarden.
*volwassen reactie heeft zich gemeld*
Ik moet zeggen dat het 'clean slate' idee me wel aanstaat. Kan ik in het vervolg ook opletten wat er gaande is