Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Muronia schreef:Ben jij wel eens op een Groninger keuring geweest? Lang niet alle Groningers lopen als klospaarden rond hoor?
Nathalie02 schreef:Leuk dit topic!
Ik heb twee Groninger merries:
Indra (Orbaldo II x Hanno) en Norah (Eldorado x Orbaldo II).
Na lang zoeken en veel overleg heb ik gekozen voor Maximus voor Norah en Meindert voor Indra. Ze zijn beiden geïnsemineerd dus nu duimen voor dracht.![]()
De schimmel op de keuring (Royal Liberty) is van mijn stalhouder. Echt een leuk dier.
Nathalie02 schreef:Leuk dit topic!
Ik heb twee Groninger merries:
Indra (Orbaldo II x Hanno) en Norah (Eldorado x Orbaldo II).
Na lang zoeken en veel overleg heb ik gekozen voor Maximus voor Norah en Meindert voor Indra. Ze zijn beiden geïnsemineerd dus nu duimen voor dracht.![]()
De schimmel op de keuring (Royal Liberty) is van mijn stalhouder. Echt een leuk dier.
Nathalie02 schreef:@ Muronia: Wat een knapperds! Ja als je merrie zelf aan de maat is dan kan je dat wel doen. Indra is 1.60 cm dus ik wilde wel graag wat groter fokken. Ik vind Lowenkoning wel heel knap.
Corina: Al nieuws? Spannend!
Loopjeloopje: Gefeliciteerd met je aankoop!
Ik had mij vergist in de datum en kreeg dus vandaag een heel leuk bericht. Indra is drachtig van Meindert! Mijn stalhoudster is een hele grote hulp waardoor ik er niet steeds bij hoef te zijn. Dus ik deed even een mini vreugdedansje op mijn werk.