Ik zoek voor mijn allround maar spring gefokte merrie een hengst die de draf kan verbeteren. Maar het liefst met een springbloed erin zodat ik niet teveel op het springen inlever. Dus op papier was hij interessant. En ja het veulen houd ik zelf

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
anneM_Ajax schreef:Hmm ik zit speciaal voor hem achter mn pc. Maar hij kon me toch niet helemaal overtuigen. Ik mis iets, maar wat weet ik nog niet.
Ik zoek voor mijn allround maar spring gefokte merrie een hengst die de draf kan verbeteren. Maar het liefst met een springbloed erin zodat ik niet teveel op het springen inlever. Dus op papier was hij interessant. En ja het veulen houd ik zelf
Timo schreef:janderegelaa schreef:Ben benieuwd of er een bonte tussen zit. Tegenwoordig zie je dat helaas niet meer aan de afstamming op zo'n lijst.
Of er een bonte tussen zit zou ik niet weten, maar er zitten wel 3 Cream On Tops bij. Grote kans dat die wel een aparte kleur hebben!
anneM_Ajax schreef:Hmm ik zit speciaal voor hem achter mn pc. Maar hij kon me toch niet helemaal overtuigen. Ik mis iets, maar wat weet ik nog niet.
s0173957 schreef:anneM_Ajax schreef:Hmm ik zit speciaal voor hem achter mn pc. Maar hij kon me toch niet helemaal overtuigen. Ik mis iets, maar wat weet ik nog niet.
Habanna niks dan?