Idem voor het harde werken met Milan. Leuk hoor Daan, het is een leuke dame die merrie!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Idem voor het harde werken met Milan. Leonoor schreef:Vooral zadelmak maken en inrijden, dat vind ik het leukste. Maar goed, dat is voorlopig ook even van de baanIdem voor het harde werken met Milan.
Leuk hoor Daan, het is een leuke dame die merrie!
oeh dat is minder, hopelijk niets ernstigs?
Heel grappig hoe verschillende bloedlijnen in deze merrie samenkomen

misschien idd magnesium, of bv pavo nerv control? Dat heeft Elke wel een stuk stabieler gemaakt toen, nog steeds qua karakter hetzelfde, maar net die edgde eraf zeg maar.
Anke schreef:Moet zegen dat ik erg te spreken ben over de toevoeging van magnesium aan het voer.
Zelf nu in zijn opbouwfase is hij ontzettend lief {wat ik dus helemaal niet verwacht had!!} roosa schreef:Hier hopenlijk 6 december weer.
Sta nog op de wachtlijst want wedstrijd zit bomvol.
Heb sinds een 3 weken het voer schema om gegooid.
En al het krachtvoer geschrapt.
Dames krijgen alleen nog grasmix en hooi.
Dit om loesje wat relaxeder in der velletje te krijgen.
Geloof dat het werkt!
Myrthe werd er weer heel erg heet van 
*weer wat geleerd* Ik ben idg erg blij dat Devin er goed op reageerd
mascha_king schreef:Zooo.. Axel mag officieel aan de slag! Startkaart is aangevraagd voor januari... we gaan starten in de L2... heb er echt zin in.. mn topper!
Heb ik weer even pech he
Moet ik nog harder gaan trainen met Keltic
cp112 schreef:Ik start er natuurlijk al een maar ga dit jaar ook met onze merrie officieel.starten. Ik heb 2 jaar geleden eens een onderling proefje gedaan.
We moeten alleen in het L2 beginnen