merrie staat nu net een aantal dagen op stal....
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Alleen is die van mij wel wat groener dan die van jou. En is nog wat een watje.. op de spoel/poetsplaats staat ze soms ook nog wat gespannen.
indoctro matterhorn. 170+ 

Krijg je de merrie nog op tijd voldoende in vorm? Dat zou ik een grotere zorg vinden. Week of 6 is, in mijn ogen, wel echt het minimum om een groen paard klaar te maken. gomir schreef:Het opgeven zal het probleem wsl niet zijn, denk er wel om dat de merrie om op te geven op naam moet staanKrijg je de merrie nog op tijd voldoende in vorm? Dat zou ik een grotere zorg vinden. Week of 6 is, in mijn ogen, wel echt het minimum om een groen paard klaar te maken.

)
original_ schreef:Ik heb me ook al eerder gemeld in dit topic met mijn 4 jarige, nu definitief opgegeven voor 5 juni in vrouwen polder en iemand geregeld voor het klaarmaken /voorbrengen. Las hier alleen net over het op naam zetten en dit was me helemaal ontschoten (papier pas net ontvangen per post omdat het paard via een tussen persoon is aangekocht en de stamboom bij de eigenaar lag)
Ik heb haar wel via mijnkwpn op naam gezet waar ze dus ook tussen mijn paarden staat en zo ook is opgegeven voor de keuring, maar red ik het nu nog het papier op te sturen of ga ik het dan niet optijd meer terug ontvangen?