Haflinger Ermelo Weekend 2014 / datum bekend

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

desireeee_x

Re: Haflinger Ermelo Weekend 2014 / datum bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 22:29

Jammer dat het niet meer door gaat.. -O-
Het was weer een weekend waar wij ons op verheugd hadden..

EdelweissBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 22:59

Oh wat vreselijk jammer. We vonden de weekenden altijd geweldig . na twee jaar afwezigheid zouden we dit jaar eindelijk weer mee kunnen doen.
Wat zonde dat na al het voorwerk van de commissie dat deze beslissing gemaakt moest worden.

Wouterwesley

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 07:57

Lees net de mail heel erg jammer een teleurstelling voor jullie en alle tijd die jullie er in Hebben gestoken al. Maar zeker ook voor ons hadden ons er zo op verheugd vee wagentje gehuurd vrij genomen en op naar een gezellig weekend.

Maar helaas dacht er dus niet genoeg mensen met ons allen er zo over jammer maar helaas het is zo Ik vind juist fijn dat jullie dit vroeg tijdig laten weten nu kan je geregelde dingen nog om zetten op laatste moment niet meer ;-) zie jullie graag volgend jaar in Ermelo

Birmaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 09:38

Lees net dat Ermelo niet doorgaat. Jeetje wat jammer heb me net gisteren ingeschreven en betaald. Had me er echt op verheugd.

shetties

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 09:46

Het is inderdaad jammer, alleen ben ik vorig jaar voor de 1e keer geweest en ik vond het een afknapper.
Ik heb me dus ook niet voor dit jaar ingeschreven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 10:59

Mag ik vragen wat je dan een afknapper vond? Ik krijg namelijk niet de indruk dat (veel) mensen deze mening delen.

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 14:23

shetties schreef:
Het is inderdaad jammer, alleen ben ik vorig jaar voor de 1e keer geweest en ik vond het een afknapper.
Ik heb me dus ook niet voor dit jaar ingeschreven.

Vorig jaar zaten ze toch ook midden in de verbouwing?

Kijk de jaren er voor was het ook vetter maar mede omdat er toen geen verbouwing 'rommel' bij zat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 14:28

Super jammer, had me ingeschreven en verheugde me er erg op ( vooral de crosstraining daar )

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 14:43

Ik ga al jaren, eigenlijk via het haflingerforum.
Ik moet zeggen dat ik er altijd naar uitkijk, ik vind het altijd een tof weekend.

Erres

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 17:13

Yvank_ schreef:
Omdat er teveel aanmeldingen nodig waren om het door te kunnen laten gaan. Dat was een onrealistisch aantal. Als commissie moeten we dan,hoe spijtig ook, tijdig een beslissing maken.
teveel deelnemers??? Er waren toch te weinig?

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 17:15

Kosten waren te hoog en dan zullen ze zoveel deelnemers moeten hebben denk ik dat het dus niet haalbaar is om alles te laten starten met alle eisen en wensen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 17:28

Erres schreef:
Yvank_ schreef:
Omdat er teveel aanmeldingen nodig waren om het door te kunnen laten gaan. Dat was een onrealistisch aantal. Als commissie moeten we dan,hoe spijtig ook, tijdig een beslissing maken.
teveel deelnemers??? Er waren toch te weinig?

Er waren nog teveel mensen nodig om het door te laten gaan omdat we veel te weinig hadden.

lotje5lotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 08:25

Misschien is er minder deelname omdat het nu 2 maanden vroeger is dan normaal? Vakanties ed??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 08:28

Vakantie is het in juni nog niet althans niet voor de scholen.. Het zou absoluut een rol gespeeld kunnen hebben ja. Helaas hadden we ivm de nationale en hippiade dit jaar weinig andere keus wat datum betreft.

lotje5lotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 08:35

Ja dat is inderdaad lastig, wel balen!!

Birmaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 09:31

Denk dat juni juist een betere periode is dan augustus want dan zijn juist nog veel mensen op vakantie. Wel jammer en zeker voor de mensen van de organisatie die er al zoveel tijd in hebben gestoken. Merk wel dat het aantal deelnemers vorig jaar al een stuk minder was als het jaar ervoor dus ben benieuwd hoe het volgend jaar zal zijn. :D Hopelijk gaat het volgend jaar wel door want is echt zo'n leuk evenement en verheug me er altijd op.