komen vast nog vanavond! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
komen vast nog vanavond!

cherell0 schreef:over de 1e twijfel ik , maar de 2e ben ik zoon 80% zeker dat ze drachtig is (ben geen expert , dus voorzichtig met uitspraak)
Ja wij zijn zelf nog minder maar deze heeft idd goede uiers en banden zijn ook aardig slap . Met niet veel moeite de staart recht op . 

prugelpiet schreef:Geryon schreef:Alsof de eigenaar het niet toe laat als jullie het beestje op eigen kosten willen laten opvoelen.
Niet zonder toestemming en gesprek
cherell0 schreef:en waar gaan twee meiden van een jaar of 12 dat van betalen ?
cherell0 schreef:even off topic, ik ken meer meiden zonder zakgeld dan met (en degene met is ook maar nihil ) .
daarbij zou ik niet teveel aan ander mans pony uitgeven en de ouders zullen dit helemaal van de zotte vinden (een beetje geld uitgeven aan een ander zijn dieren , dat doen ze zelf maar ) .
ik hoop dat de meiden snel de eigenaar te pakken krijgen .maar ik geloof niet dat die er echt iets aan zal doen (dan had ze dat al wel eerder gedaan denk ik ) .
meiden gewoon lekker goed poetsen en goed verzorgen , je ziet vanzelf wat er gebeurt