cjb schreef:Pletje123 schreef:Zijn er nog Bokkers die vandaag of morgen in Ermelo te vinden zijn?
Ik kan mij herinneren dat er voorgaande jaren een topic was over het verrichtingsonderzoek en dat men elkaar dan op de hoogte hield van de bevindingen. Dat is er nu niet volgens mij.. is de interesse minder?
Volgens mij zijn er in het verleden mensen aangesproken op het verkondigen van hun mening over de hengsten.
Misschien terecht, mischien onterecht, maar ontzettend jammer voor de volgers van dit forum.
Vorig jaar was het ook al wat minder. En als niemand meer iets te melden heeft over de hengsten zijn er ook minder volgers.
Ontzettend jammer, want was altijd blij met de menig van andere, om te bekijken of mijn visie afwijkt van de visie van anderen.
Ik hoop dan ook dat ze het weer op willen pakken.
En dan mischien maar beginnen met:
Mijn mening is gebaseerd wat ik heb gezien tijdens het laatste onderzoek,
En is dus een momentopname. Dit kan afwijken van de werkelijkheid.
Ik ben even aan het bijlezen en wil even reageren op jullie posts.
Ik schreef idd regelmatig verslagen, maar ben nu (voor jullie helaas) zo druk met mijn werk dat ik het verrichtingsonderzoek niet meer kan volgen.
Ben hierover echter nooit aangesproken, danwel aangevallen. Er waren wel mensen die het niet met mij eens waren, maar dat is hun natuurlijk goed recht.
.
. De LL viel tegen vandaag, maar hoorde dat hij eerder wel positief opviel. Het puntentotaal kon ik er vandaag in elk geval niet van af zien. Qua uitstraling wel een mooi paard.