Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Missouri schreef:Hij wordt verwacht op het eerstvolgende verrichtingsonderzoek als G. Euroberg!!!!!!
AWvL schreef:[. Op de vergadering van de Afdeling Het Zuiden van het KWPN heb ik gezegd, dat ik in het belang van de KWPN-merriehouders hoop dat het AES wint. Daar kom ik na de uitspraak van de rechter op 25 november a.s. nog op terug.
.
[/quote]
ceasario schreef:[
Nl. Polen toetreding ok. Maar ze mogen hier niet komen werken.
Maar in Polen willen wij wel onze sla, varkens en Hemaprodukten en bankzaken verkopen.( Over normen en waarde gesproken)
[/quote]
AWvL schreef:De gang van zaken m.b.t. Guldenberg maakt duidelijk hoe het KWPN de leden laat opdraaien voor door het KWPN gemaakte fouten, die het ten koste van alles weigert te erkennen.
In principe kan ieder KWPN-lid van deze bedrijfscultuur zelf een keer het slachtoffer worden. De meesten laten het er in dat geval maar wij zitten vanwege de vele "toestanden" die het met zich meebrengt en vanwege de hoge kosten.
CGJ12 schreef:mijn persoonlijke mening:
(potentiele) hengsteneigenaar = geldwolf
CGJ12 schreef:mijn persoonlijke mening:
(potentiele) hengsteneigenaar = geldwolf
Stephany schreef:.............................
Waar ik persoonlijk wel veel moeite mee heb, is dat mensen(o.a. KATJA) met een forse beschuldiging (is zo ongeveer smaad!)komt t.o.v. de eigenaar van Guldenberg, ik neem aan dat deze topic daar niet voor bedoeld is!