Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Diamonds"]
[quote="marengo schreef:Enne Dick: u leest niet goed, ik heb toch niet gezegd dat Eric bij de discussie betrokken was/zou zijn of wat dan ook ? Ik heb alleen gezegd :at ie gezellig is, *dat ie zich niet kan splitsen om de verschillende groepen tegelijk uitleg te geven, en *dat je bij hem de vragen denk ik toch niet van tevoren schriftelijk hoeft in te dienen omdat ie zo ook wel antwoordt/uitleg kan en wil geven. Snap u???
nasheeta schreef:overigens heb ik bestuur AVS uitgenodigd om hun leden deel te laten nemen met de merries aan het door nrps georganiseerde IBOP test. Ik heb nimmer van hen meer vernomen. snapt u dat nou?
marengo schreef:[
MAG AAN ERIC NIKS GEVRAAGD WORDEN TIJDENS DE BEOORDELING ?????????????/ EN ZOU HIJ DAAR GEEN ANTWOORDT OP WETEN DENKT U ZONDER DAT HET SCHRIFTELIJK VAN TE VOREN IS INGEDIEND ?????? IK DENK NAMELIJK VAN WEL.
IK HEB HET HELEMAAL NIET OVER DE DISCUSSIE, EN AL HELEMAAL OF ERIC DAAR WEL OF NIET IN MEE DOET: DAT KAN MIJ NAMELIJK TOTAAL NIET SCHELEN, EN IS MIJN PAK AAN NIET. IK HAD HET ALLEEN EN HELEMAAL ALLEEN OVER DE BEOORDELING. DAAR SLOEG HET VOORGAANDE WAT IK SCHREEF OP. ALLEMACHTIG ZEG, IK PRAAT/SCHRIJF TOCH GEEN CHINEES ?????
![]()
[/quote]
Jaey schreef:Gabrycha schreef:
Alsof het noorden wel de juiste kansen biedt het is hier op een paar fokkers na arabieren dood..
Ook Arabissimo dit jaar in Exloo, gaat heel o.k. met Noord-Arabierenland
nasheeta schreef:ik heb niet alle mail gelezen, maar wanneer is die discussieavond nou en waar?
Diamonds schreef:Om het Chinees even uit de wereld te helpen het volgende :
Natuurlijk is het mogelijk om Eric tijdens de beoordeling ter zake doende vragen te stellen. Daarom is hij daar toch. En dat hoeft zoals gezegd zeker niet schriftelijke van te voren ingediend te worden.
Het mooie van de komst van Eric is dat hij ons dingen uit kan leggen die juist ter plekke ter sprake zullen komen. Zodat we er allemaal wat van kunnen opsteken. Alleen daarom is het al onmogelijk om van te voren over dit onderdeel vragen in te dienen.
De bedoeling is dat er per groep van ongeveer tien personen een paard beoordeeld wordt waarvan een persoon in die groep schrijft en daarna samen met Eric worden deze aantekeningen besproken. Leerzaam toch ?
Zo wordt de beoordeling van Eric bedoeld.
Halleluja !!!!
Nou hè hè, hebben we mekaar uiteindelijk toch nog begrepen,.
Natuurlijk is dat leerzaam, en is het een goed idee, is het alleen niet tijdrovend om het zo te doen ?? Is het miscshien leuker om voor iedereen tegelijk te doen en verschillende paarden te nemen ?Zodat men het verschil bv kan zien in type of verschillende bloedlijnen, ipv 1 paard per groep. Of ga je de paarden rouleren ??
![]()
Citaat:Als het bestuur eens echt naar z'n leden zou luisteren
Als het bestuur zelf eens Tilburg ging organiseren ipv het bij de leden te leggen.
---------
ik had me aangeboden maar heb me bedacht, toch wel veel werk zo'n show organiseren. er zijn 2 aanmeldingen geloof ik. iemand enig idee wie die personen zijn? Nog meer mensen interesse? Ik wil best meedoen maar niet de zaak alleen organiseren zoals mevrouw Smarius geloof ik vaak deed.
sphinxje schreef:Citaat:De 2e gek was ik. Heb me aangemeld, maar verassing ... nog geen reactie ontvangen, zelfs geen bevestiging.
Toch leuk dat we zo eenvoudig een leuke avond kunnen organiseren op de 21e, of zou dit komen omdat het AVS bestuur er niet bij betrokken is......
Citaat:GEK!! Serieus? Jij was die 2e gek?? Vind je het gek dat ze nix van zich laten horen
Nah...: vanwaar deze plotselinge dwaling?
Wat dacht je dat het op zou leveren? Een leuke ontspannen dag en een gezellige voorbereidingstijd?