Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Iliena
Sammie schreef:Ramzi schreef:Is Rhodium al de revue gepasseerd? Of totaal geen optie..?
Beide
Volgens mij wilde ts dus liever(direct) geen ferro bloed.
Westenwind is ook een leuke optie.
.. Wij hebben een hele fijne Rhodium, of heel de omgeving eigenlijk. Woon bijna zowat naast de fokker 

) valt hij af.
, de D jaargang spreekt me heel erg aan en dan met name Desperado en Davino VOD...
De hengst was zeer goed bewerkbaar tijdens de verrichting, leek heel mooi in balans en goed gefocust.
Symphatiek, braaf meewerkend, maat, front
Weet alleen niet of de lijnenteelt op Michelangelo wenselijk is
Kel2004 schreef:Nou, zullen we dit topic weer eens leven in blazen???![]()
Eerste bevruchting was meteen raak. Drachtig, maar vrucht aan te kleine kant voor 20 dagen. Merrie achter gelaten en helaas was ze op 22 dagen de vrucht kwijt. Daarna nog 2 keer geïnsemineerd en telkens niets. Toen hebben we er een monster van genomen. Schrikbarend vol met bacteriën. Veel voorkomende (makkelijk te bestrijden) E. coli. Maar helaas ook minder makkelijke bacteriën
Helaas na een heel seizoen spoelen spoelen spoelen spoelen was ze telkens weer vol met bacteriën.
Waar vandaan? Geen idee
We denken dat ze dit al jaren heeft.
Dus in oktober heb ik haar gespoeld, dicht genaaid en tot maart besloten terug te geven aan de natuur.... Volgend jaar eerst maar eens monsteren
Elisa2 schreef:Dat is balen zeg..mischien kwam door ook wel een gedeelte "lastigheid" uit voort onder het zadel?
Maar ik wil wel graag eerst een veulen
Kel2004 schreef:Elisa2 schreef:Dat is balen zeg..mischien kwam door ook wel een gedeelte "lastigheid" uit voort onder het zadel?
Dat is wat mijn zadelmannetje meteen zei![]()
Achteraf gekeken misschien een hele beste verklaring. Dus wie weet komt ze ooit nog eens bij me onder het zadelMaar ik wil wel graag eerst een veulen