Kelly aan de teugel voor de eerste keer!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 20:38

nicky_rilana schreef:
volgensmij kunne we nog lang wachten op een antwoord wat ze nu gaat doen want ze is offline

Ohwjoh, maakt niet uit. We maken er gewoon een pyjama party van en gaan pas weg als TS les neemt :')

Nee, maar even serieus. Ik denk dat iedereen het prettig zou vinden als we over een tijdje een topic van TS tegenkomen met verbetering, right?

Jellebie

Laura_x_ schreef:
Tjonge jonge jonge, gaat weer de goede kant op hier. _/-\o_

Ik ga temmen denk ik, dit vind ik echt gemeen tegenover de TS allemaal. En over het sarcasme nog niet te spreken.

Gemeen tegen over TS ? Mijn medelijden gaat toch echt naar dat arme , arme paardje .

vuurneon

Misschien ben je gewoon niet de juiste bijrijdster voor die fjord :) dat kan ook, als je het niet op een fijne manier rijtechnisch kan oplossen, misschien mis je gewoon de ervaring en kennis voor deze fjord en is voor jou een paard met meer ervaring en begeleiding geschikter. Dit is voor jezelf niet leuk,maar de fjord geniet er ook niet van.

Kinke

ik hoop dat TS het paardje de komende dagen in ieder geval met rust laat, dier zal vast pijn hebben her en der.

Batlow

Nu ik denk dat het eigenlijk wel duidelijk is! Of heeft iemand nog iets wat nog NIET is verteld :D

Jellebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 20:39

Veseosunce schreef:
Mensen kinderen hebben jullie nooit eens fouten gemaakt in de tijd dat jullie paardrijden? Waarom foeteren jullie haar zo af? Denk dat ze er meer aan heeft als er onderbouwd commentaar wordt gegeven in plaats van het uitkafferen. :)

Dit is geen foutje . Dit 'jonge' paard moet iets doen wat hij nog helemaal niet kan omdat zijn spieren nog niet sterk genoeg zijn om zijn hoofd op de goede plek te houden . Op deze manier rijd ze hem kapot . En dat twee uur achter elkaar

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 20:40

Liesje1611 schreef:
nicky_rilana schreef:
volgensmij kunne we nog lang wachten op een antwoord wat ze nu gaat doen want ze is offline

Ohwjoh, maakt niet uit. We maken er gewoon een pyjama party van en gaan pas weg als TS les neemt :')

Nee, maar even serieus. Ik denk dat iedereen het prettig zou vinden als we over een tijdje een topic van TS tegenkomen met verbetering, right?

sorry ik moet tussendoor even weg moet op feest bij mijn nichtje

Amiigo

Laura_x_ schreef:

Ik ga temmen denk ik, dit vind ik echt gemeen tegenover de TS allemaal. En over het sarcasme nog niet te spreken.

Goed idee _O-

Kinke

Laura_x_ schreef:

:? :? :?
Volgens mij heb je het hele topic niet gelezen, vooral de laatste pagina's niet want er wordt een stuk vriendelijker gereageerd. Bovendien, denk je niet dat de TS zelf contact zou kunnen opnemen met een modje als ze zou vinden dat dit uit de hand loopt?

Silenna

MaritAriel schreef:
Laura_x_ schreef:

Gemeen tegen over TS ? Mijn medelijden gaat toch echt naar dat arme , arme paardje .

TS zal hooguit pijn in dr handen en bovenarmen hebben.
Dat paardje daarintegen.. Maargoed daar is nu wel genoeg over gezegd lijkt me.

En 'gemeen'.. Tja het is maar hoe je het ziet, eerlijkheid boven alles. Over een tijdje zal ze beseffen dat ze aan deze commentaren veel meer heeft gehad dan als dit niet was gebeurd (zolang ze er naar luistert, natuurlijk).

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 20:41

Het zal wel aan mij liggen maar dat 'ik ga temmen' vind ik ongelooflijk kinderachtig.

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 20:42

Ik heb ookal getemt hoor.

Laten we wel wezen, genoeg is genoeg hoor.

(en val maar over me omdat ik heb getemt!)
Laatst bijgewerkt door Lieffiefi op 27-12-11 20:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Jellebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 20:42

Kinke schreef:
Het zal wel aan mij liggen maar dat 'ik ga temmen' vind ik ongelooflijk kinderachtig.

:j

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 20:43

Kinke schreef:

oow ik mag dat dan wel doen want ik ben nog een kind
haha grapje

Jellebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 20:43

_O- _O- _O-

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 20:44

Mensen, waarom nu al temmen?
Geef TS dan ook even de gelegenheid om te vertellen wat ze nu gaat doen. Lijkt me wel zo eerlijk.

nicky_rilana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 20:45

MaritAriel schreef:
_O- _O- _O-

jammer genoeg nog maar 355 dagen :+

Barbulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 20:46

upendo schreef:
saswes schreef:
Nou ik vind de reacties allemaal wel sterk overdreven hoor. Het is een fjord, hij is niet van suikergoed.

Waar je ook misschien op kunt letten TS, is dat je wat meer rechtop zit. Misschien is het toeval, maar op veel van de foto's hang je wat naar links of houd je je hoofd zelf naar links gekanteld. Leuke fjord heb je.

Aaaah, dus een Friese kerel kan je ook wel het kanaal in mieteren omdat het een sterke kerel is van de Friesche groand en die kan ook wel tegen een stootje?

Ga weg zeg.

Een paard is een paard, bij geen enkel dier is het wel okay om 'm effe flink naar beneden te zagen. :roll:

Precies, ben helemaal eens met het bovenstaande...

TS, als ik jou was zou ik les nemen, goéde les. Da's niet overbodig...

Jellebie

nicky_rilana schreef:
MaritAriel schreef:
_O- _O- _O-

jammer genoeg nog maar 355 dagen :+

Geluksvogel ! Ik word bijna jaloers! ~~}>

vuurneon

Ik zie hier vooral een probleem van de eigenaresse; die heeft voor het bit gezorgd en ook deze bijrijdster. Terwijl deze combinatie zonder goede begeleiding niet kan werken. Paard is te onervaren en zij ook.
Ik snap dat het voor de ts lastig is als zij het bv in de ogen van de eigenaresse wel goed doet.
Deze combinatie is niet goed, sterke, jonge fjord met een vrij groene ruiter zonder instructrice... Voor beide een verlies-verlies situatie.

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 20:47

Bij deze dus, jammer genoeg, alsnog een gastslotje voor overleg.