Zo weer terug uit raalte! Nog redelijk getroffen met het weer. Daarnaast ook nette resultaten behaald. Veulentje van di caprio die ik had voorgebracht behaalde een 1e premie en won 50 euro. Onze eigen d-pony merrie behaalde een 1e premie en werd 1e geplaatst, helaas net geen kampioen
De E-pony merrie die wij hebben klaar gemaakt voor de keuring behaalde ook een 1e premie en werd 1e in zn rubriek. En daarna ook het kampioenschap gewonnen van de 3 jarige e.o E-ponys. Allemaal mogen ze naar ermelo!
Theeglas
Geplaatst: 11-07-12 16:07
Dat zijn inderdaad mooie resultaten, Marjolein. Gefeliciteerd!
Onze 3 jarige oogde te jeugdig, ondanks mijn inspanningen van afgelopen tijd Ze zagen haar volgend jaar graag terug. Als jaarling is ze kampioen geworden, dus dat gaat vast goed komen.
Met opstellen zowat een trap gehad van een ander paard, ben maar 10 meter verderop gaan staan. Misschien ook een koper gevonden voor haar, dus dag wel goed afgesloten.
Ben benieuwd wanneer de foto's erop staan
Succes iedereen die naar de keuring gaat, wij hadden echt geluk met het weer, toen we wegreden, viel er toch een flinke bui........
Ik ga zo naar stal de ponys wassen en vlechten. Ik hoop zo dat het weer morgen meevalt al heb ik daar een beetje een hard hoofd in. Dus ik pak ook een extra setje droge kleding in. Iedereen morgen veel succes in Assendelft!n
lianne125
Geplaatst: 12-07-12 17:40
ik ga zo ook nog even lekker rijden en soppen. morgen vroeg de vlechten er maar in. @ theeglas: dat zei ik ook al tegen mijn ouders, dat we maar wel droge kleren mee moesten nemen! Ik denk dat als het heel erg slecht wordt, dat alles naar binnen wordt verplaatst. Dat was in 2009 namelijk ook het geval.
edit: lees net op de site dat alles naar binnen is verplaatst!
Theeglas
Geplaatst: 12-07-12 17:42
Oh dat scheelt enorm! Maar de dressuurwedstrijd is wel buiten dus daarvoor neem ik wel mooi een droog pak mee
Oh dat is wel fijn dat het naar binnen is verplaatst, ik zag letterlijk en figuurlijk de bui al hangen Ik ga zo ook naar stal, als het goed is dan is mijn paradepaardje al getoiletteerd en gewassen door een stalgenoot Iedereen heel veel succes morgen
Theeglas alles is naar binnen verplaats ook de dressuur. Wat overigens wel betekent dat er nog maar 1 proef gestart kan worden. Helaas is er niet meer ruimte dan dat.
Mijn paard staat ook spik en span in stal. Hopelijk laat ze het zo en kom ik niet voor verrassingen te staan morgen Ze deed het niet slecht voor de eerste keer!
Jeetje wel balen dat er maar 1 proef gereden kan worden, ik heb een paardje speciaal daarvoor mee en we hebben ons stuk geoefend op de tweede proef haha. Maar het is niet anders
Wij hebben vandaag een 2e premie binnen gehaald Ze was zo ontzettend braaf op het terrein, ik ben hartstikke trots op haar! Dit had ik zeker niet verwacht. Vooral met al dat lange wachten..
Nakomelingenonderzoek liep ruim een uur uit, dat was wel even heel vervelend. Helaas begon ze bij het opstellen te steigeren en is ze achterover geklapt.. Dat was even schrikken zeg! Wat een naar beeld om je paard zo'n harde val te zien maken