Er zijn heel wat leuke paarden, volgens mij moet je gewoon op een paar adressen gaan kijken, dan kom je vanzelf wel wat tegen. Een advertentie zegt eigenlijk veel te weinig, als je een paard in het echt ziet weet je pas of hij je aanspreekt.
LDRD
Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-12 14:18
ja, dat spreekt voor zich, maar ik wil vooralsnog wel even alleen gaan kijken als het mij op advertentie, foto's en aanvullend verhaal wel aanstaat. Ik wil voorkomen dat ik onnodig iedere keer half Nederland moet doorcrossen op zoek naar paarden.
runasays
Geplaatst: 31-01-12 14:23
Ik heb alleen de eerste pagina aan reacties doorgelezen, misschien heeft Evelien Blok nog wat leuks voor je staan,
Heb je er al eens aan gedacht om een zoektocht te laten doen door een externe partij, bijvoorbeeld via stoeterij Frá Skoti of Kempers&DeHaan? Zij weten vast wel paarden te koop die (nog) niet via het reguliere circuit worden aangeboden.
LDRD
Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-12 14:50
Voorlopig wil ik het gewoon eens even zelf doen, mocht het niet lukken dan kan ik altijd nog even kijken wat ik doe hoor. Het heeft geen haast dat scheelt natuurlijk wel enorm, mag uiteindelijk best nog een paar maanden duren voordat er 2 staan. Hoewel eerder natuurlijk wel heeeeel leuk zou zijn .
Ja dat zijn zeker leuke sites! Elke keer als ik op ipzv zit denk ik ohh die en die en die en die ook! Helaas zijn dat vaak ook paarden in de 7000 of meer categorie.
LDRD
Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-12 16:57
Ja, over de grens hoeft het probleem zeker niet te zijn. Ga de sites even bekijken.