Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar dat is denk vooral omdat de druk heeel langzaam en geleidelijk opgevoerd word ullaatje schreef:Ohw een lijntje spannen is een goed idee ja.
En een omdraaier is wel lastig
Maar wat zijn jullie al druk .. Die van mij is nog teddybeertje aan het zijn en de afgelopen weken 3 keer op de trailer heen en weer wei geweest ... dat vond ik al een hele leerzame les voor haar
essiesilly schreef:ik longeer nu nog niet hoorzeg alleen hoe ik het normaal doe met de jonkies (doe fulltime zadelmak maken)
die van mij mag ook nog even puppie zijn
Ook niet verkeerd bedoeld trouwens
ieder doet het op zijn eigen manier en het ene paard is het andere niet !

maar zo hebben jullie iedergeval een idee hoe ze er nu uit ziet
daar zit iets meer haar op als die van jullie maar is wel al erg groot 168/169 cm en al erg af zit goed in het vlees en oogt volwassen vind ik zelf had haar wel iets hoogbeniger willen zien

Suzanne F. schreef:Wat een joekel zeg. Ze is nog wat schraal vind ik. Maar goed, ik heb ze altijd te dik dus ja..![]()
Emma is een heel ander type. Zal eens wat nieuwe foto's maken binnenkort.
KOLONIST schreef:Als je een keertje tijd hebt moet je eens naar mijn website surfen http://www.utopia-merksplas.be en doorscrollen naar Ebony S. Ze lijkt als twee druppels op jouw WYNTON.
Toen ze kwam was het net een olifant, nu is ze zo (niet echt een duidelijke foto, maar voor het idee):