Haha ja en wij maar hopen op een zwart splashje hihi Maar dit is veel beter hoor
sandra3235
Geplaatst: 01-06-11 09:27
Ik ben ook benieuwd naar droogfoto's Vanessa jij ook gefeliciteerd he natuurlijk,ik had met Valerie al contact gehad vannacht,maar toen ik haar smsje kreeg zat ik al op de fiets naar Dream Valerie nog wel geslapen vannacht???
Wow wat gaaf!!!!!!! Gefeliciteerd met dit prachtige diertje!!
MarijeR
Geplaatst: 01-06-11 09:52
Gefeliciteerd! Je moet wel van wit houden maar dat zit wel goed geloof ik
Happinez
Geplaatst: 01-06-11 09:56
Gefeliciteerd !! Wat een gaaf kleurtje zit erop , ik hou van bleekscheten
Laureas
Geplaatst: 01-06-11 09:59
Bedankt iedereen voor de leuke commentaren voor First Magic.. morgen ga ik hem al eens bezoeken, het eerste zoontje van mijn hengst. En ik weet niet wat Valerie ervan vind, maar hoe specialer de aftekening hoe leuker ik het vind, en deze is dus echt wel de Max. Ik weet nog, jaren geleden hoe ik zat te verwateren bij foto's op die Amerikaanse minipaardensites, naar dit soort van splash paardjes, en nu hebben we met onze paardjes, zelf zo'n veulen lopen! Op naar de volgende, hé Valerie!
Ze komen eraan hoor de droogfoto's! Ja, First Magic is zo'n schatje dat ik er dus uren ben blijven bij zitten En meneer heeft dus al echte showallures! "Sta ik zo mooi voor de foto vrouwtje? Of moet ik mij nog een beetje draaien? Oortjes naar voor, zo goed?" Echt niet te doen! Vanmorgen stond de tv aan en was er zo'n programma waar ze zeiden dat mensen die op 1 juni geboren zijn, altijd de aandacht naar zich toe weten te trekken en moet zeggen, denk dat dit voor deze jongen ook opgaat Trouwens, veel pasgeboren veulens moeten galoperen, draven lukt ze nog niet altijd, maar deze meneer weet zijn lange stelten al te gebruiken hoor! Een chique drafje kan er ook al even af! En nu ga ik foto's opladen, moet wel even kijken hoor, want heb er al heel veel getrokken, wel meer dan 500