Waaw, wat een prachtig veulentje! Veel succes ermee Ik hou het hier nog even in de gaten, wil de naam wel eens weten!
Kelly_Taco schreef:Prachtig veulentje..Maar staat het linksachter nu nog zo week?Viel me eerst niet eens op, maar nu je het zegt Jammer, hoop dat dat nog wat bijtrekt! Wel een prachtige dame Gaan jullie haar zelf houden?
Wat een prachtige verschijning zeg! Pas maar op! Het kan zo maar eens zijn dat het veulen "opeens" is verdwenen
Glitfaxi schreef:Wat een prachtig veulen! Ben benieuwd naar de naam die jullie uiteindelijk kiezen! 2 posten boven je al moet Teel Texel zijn maar de doet het niet helemaal goed bij me.
gaaf veulen! Misschien is dit een mooie naam: Totally Beautiful maar moet met een G beginnen he? Zet je er nog iets voor..Gorgeous Lady Texel (verwijst ook gelijk naar de moeder en zet zo de stam voort)Ben benieuwd wat je ervan vindt!!!
SantaCruz schreef:Golden? hmm maar het veulen is zwart.Misschien wordt het wel een zwart merrie met een gouden randje als ze later groot is TS: prachtig veulen, daar wil ik wel meer foto's van zien!